A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Микуличинський ліцей Яремчанської міської ради
Івано-Франківська область

Звіт

Звіт директора Микуличинського ліцею Яремчанської міської ради Івано-Франківської області про свою діяльність на посаді протягом

2024-2025 навчального року.

Фото без опису

 

Шановна громадо Микуличина, дорогі учні, батьки, педагоги! Сьогодні ми зібралися, щоб підбити підсумки ще одного навчального року в житті нашого ліцею. Рік, який минув, як і вся наша країна, прожив під знаком війни. Перш ніж ми перейдемо до наших досягнень та планів, прошу вшанувати хвилиною мовчання пам'ять усіх, хто віддав своє життя за нашу свободу та незалежність. [Хвилина мовчання].

Попри складні обставини, наш Микуличинський ліцей продовжував бути осередком знань, підтримки та віри у майбутнє. У цьому звіті я хочу поділитися з вами тим, як ми разом долали труднощі, підтримували один одного та продовжували навчати й виховувати наше майбутнє покоління. У своїй діяльності протягом звітного періоду я, як директор ліцею, керувався посадовими обов’язками, основними нормативно-правовими документами, які регламентують роботу навчального закладу: Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про основні засади мовної політики в Україні», Статутом ліцею  та чинними нормативно-правовими документами у галузі освіти.   

1. Загальна інформація про ліцей.

Микуличинський ліцей Яремчанської міської ради — заклад загальної середньої освіти, який знаходиться в комунальній власності Яремчанської міської ради Івано-Франківської області і має статус опорного.

Освітній процес у 2024-2025 навчальному році організовано відповідно до освітньої програми на 2024/ 2025 н.р. Заклад освіти здійснював свою діяльність відповідно до Статуту. Освітній процес відбувався в одну зміну. Педагогічним колективом закладу освіти проведено певну роботу щодо збереження і розвитку мережі класів. На початок 2024-2025 навчального року в Микуличинському ліцеї було 32 класи, з них 1-4 класів - 12, 5-9 -х класів - 16, 10-11-х класів - 4. Розпочали навчання 868 учнів з них 18 дітей на інклюзивній формі навчання,

Фото без опису 1 учень на екстернатній формі навчання,

Фото без опису

 7 учнів з 01.01.2025 року навчаються  індивідуально (Педагогічний патронаж) та 7 учнів – сімейне навчання.

Фото без опису     Фото без опису         З метою створення належних умов навчання та виховання учнів ліцей на 100% забезпечений педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом;

 -розроблено єдиний режим роботи закладу освіти;

-складено розклад уроків, графік чергування вчителів в закладі освіти та їдальні;

 -організовано роботу 4 ГПД.

Однією з важливих умов для освітнього процесу є безпечне та комфортне освітнє середовище. Освітнє середовище закладу є безпечним та комфортним для учасників освітнього процесу. Ми постійно працюємо над його оновленням та покращенням.

Проте в закладі освіти залишається проблематичним облаштування території з урахуванням доступності та універсального дизайну. До закладу освіти практично не можуть потрапити дорослі і діти з обмеженими фізичними можливостями - пандус відсутній.

Територія закладу огороджена, убезпечена від доступу стороннього автотраспорту, на території закладу є аварійна пожарна водойма, яка сьогодні може бути «небезпечною схованкою» для дітей під час ігор, водойма потребує капітального ремонту .

В навчальних приміщеннях закладу на початок навчального року здійснено ремонт. Кімнати оснащено меблями, в тому числі, в початковій школі, одномісними партами, комп’ютерною технікою – ноутбуком для вчителя, кольоровим принтером та мультимедийними дошками. Придбано дидактичний матеріали для 1-4 класів.

Облаштування приміщень закладу не становить загрози травмування учнів та працівників (не слизька підлога, належним чином встановлені меблі у навчальних кабінетах, не загромаджені коридори, сходові клітини та рекреація).

Режим прибирання забезпечує чистоту та охайність місць спільного користування, коридорів та навчальних приміщень, спортивної зали.

Заклад освіти дотримується режиму провітрювання, є графік провітрювання.

Утримання туалетних кімнат відповідає санітарним умовам.

Заклад освіти підключений до високошвидкісного інтернету (більше 100 МБ/с), що значно покращує освітній процес у школі і дозволяє використовувати всі можливості глобальної мережі Інтернет. З розвитком глобальної мережі Інтернет школа отримала необмежені можливості представити себе, свій колектив та його досягнення далеко за межами свого регіону. Одночасно з’явилася можливість отримувати додаткову інформацію про навчальні заклади України та зарубіжжя, переймати їх досвід для покращення якості освітніх послуг. Інтернет дозволив вести спілкування між колегами-педагогами на сторінках веб-ресурсів, обмінюватися своїми надбаннями, вирішувати наболілі проблеми, тощо. Мережа Інтернет є доступною в усіх кабінетах ліцею.

На сучасному етапі головним завданням нашого закладу є підвищення якості освіти через упровадження інновацій, сучасних підходів до оцінювання, зокрема формувальне оцінювання, само- та взаємооцінювання, дотримання основних принципів НУШ: дитиноцентризму, педагогіки партнерства, інтеграції предметів. У зв’язку із запровадженням карантинних обмежень та військовим станом в країні цей навчальний рік був особливим і в організації і проведенні освітнього процесу. Навчання проходило як очно так і з використанням дистанційних форм. Слід відзначити роботу педагогічного колективу в умовах дистанційного навчання.

Адміністрація та вчителі обрали платформи, з якими зручно і якісно проводити дистанційне навчання: робота безкоштовного веб-сервісу Google Classroom;  проведення онлайн уроків за допомогою сервісу Google meet відповідно до розкладу;  спілкування в групах у Viber.

Зв'язок з учнями та їх батьками забезпечено на 100%. На кінець 2024/2025 навчального року в закладі навчалося 870 учнів (з них – 1 екстерн), оцінювалися досягнення учнів 5-11 класів (554 учні). Простежується тенденція щодо зростання кількості учнів з достатнім рівнем навчальних досягнень, тому в наступному навчальному році необхідно звернути увагу на роботу з учнями, які мають достатній рівень знань, розвивати їх потенціал.

       У 2024/25 н.р. повну школу закінчує 52 учні, з яких 8 будуть нагороджені мати свідоцтва з відзнакою; базову школу закінчують 71 учні, з яких  9 – отримають свідоцтво з відзнакою, 1 учень - з ООП.

2. Кадрове забезпечення.

У 2024-2025 навчальному році в школі працювало 80 педагогічних працівників, у тому числі директор, 3 заступники директора з НВР, 2 вихователі груп 5-літок, педагог-організатор, 1 практичний пси­холог, 1 соціальний педагог, 1 вчитель-дефектолог,1 вчитель-логопед, 4 вихователі ГПД, 1 бібліотекар, 15 асистентів учителів з інклюзивним навчанням, 1 медсестра, 1 сумісник.

Педагогічні працівники мають:

а) кваліфікаційні категорії: «спеціаліст вищої категорії» - 41; «спеціаліст І категорії»- 8; «спеціаліст II категорії» - 3; «спеціаліст»-26 осіб; 12 тарифний розряд – 4 педпрацівники.

 

Фото без опису

б педагогічні звання:

  1. «вчитель-методист»-9;
  2. «старший учитель»-23.

Фото без опису

   Як бачимо, якісний склад педагогічних працівників є досить високим, що дає змогу більш ефективно вирішувати педагогічні проблеми.

Харчування в закладі здійснюється за рахунок коштів бюджету. Гарячим харчуванням було охоплено більше  600 дітей, 316 учнів 1-4 класів харчувались безкоштовно та учні пільгових категорій

         За     кошти   місцевого   бюджету   підвозом дітей до школи  та додому охоплено  285 учнів, що проживають на присілках Рівня, Підліснів, Полумистий.

    В 2024/2025  н.р. в ліцеї проводились предметні олімпіади. Брали участь у предметних олімпіадах – 69 учнів; в олімпіадах у української мови та літератури – 27 учнів.

       Протягом І семестру 2024/2025 н.р. у ІІ етапі Всеукраїнський олімпіад:

  • І місце з географії – Петращук Ольга, 9-Б клас (Вербіцька Б.Б.);
  • І місце з фізики Васильчук Надія, 7-А клас (Данищук М.Ю);
  • І місце з біології, Кріпчук Валерія, 10-А клас (Киселюк М.П.);
  • І місце з біології Федочук Вікторія, 9-В клас (Новаківська О.Ю.);
  • І місце з трудовго навчання Дрогомирецький Іван, 9-В клас (Мотрук А.Б.);
  • І місце у Міжнародному конкурсі імені Шевченка Николишин Діана, 5-Б клас (Сорохманюк О.П.);
  • ІІ місце з французької мови Попович Валерія, 9-Б клас (Бойко І.Д.);
  • ІІ місце з української мови Дожук Вероніка, 8-А клас (Підлетейчук О.П.);
  • ІІ місце з української мови Захарин Софія, 9-В клас (Гнатюк-Пушкар Н.Ю.);
  • ІІ місце з української мови Федорчук Вікторія, 9-В клас (Гнатюк-Пушкар Н.Ю.);
  • ІІ місце з біології Шувалова Євгенія, 8-А клас (Киселюк М.П.);
  • ІІ місце з біології Мотрук Тарас, 8-В клас (Киселюк М.П.);
  • ІІ місце з трудового навчання Філяк Вероніка, 9-В клас (Мотрук А.Б.);
  • ІІ місце з хімії Васильчук Надія, 7-А клас (Білинська О.С.);
  • ІІ місце з хімії Мотрук Тарас, 8-В клас (Білинська О.С.);
  • ІІ місце у Міжнародному конкурсі знавців мови імені Яцика – Онучак Анастасій, 11-Б клас (Підлетейчук О.П.),
  • ІІ місце у Міжнародному конкурсі імені Шевченка Юрнюк Вероніка, 6-Б клас (Підлетейчук О.П.);
  • ІІІ місце з української мови Бельмега Іванна, 11-Б клас (Підлетейчук О.П.);
  • ІІІ місце у Міжнародному конкурсі імені Яцика Г?уцуляк Ярослав, 9-Б клас (Гнатюк-Пушкар Н.Ю.);
  • ІІІ місце у Міжнародному конкурсі імені Шевченка Васильчук Надія, 7-А клас (Бронникова І.А.)

 

      У січні-лютому відбувся обласний етап Всеукраїнських учнівських олімпіад, в яких брали участь учні Микуличинського ліцею.

Результатом наполегливої праці учнів та їх наставників в обласній олімпіаді є такі переможці:

- Кріпчук Валерія, 10-А клас, ІІ місце з біології (вчитель Киселюк М.П.);

- Федорчук Вікторія, 9-В клас, ІІІ місце з біології (Новаківська О.Ю.);

- Дрогомирецький Іван, 9-В клас – ІV місце з трудовго навчання (Мотрук А.Б.);

- Васильчук Надія. 7-А клас, І місце онлайн олімаіади з фізики  (Данищук М.Ю.);

- ІІ місце фольклорно-етнографічний гурт у конкурсі вертепів (керівник Мироняк В.Б.).

 

3. Методична робота.

Відповідно до річного плану роботи закладу у 2024-2025 н.р. педагогічний колектив працював згідно до вимог статей Конституції України, Законів України "Про освіту", "Про повну загальну середню освіту", Указів Президента України "Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні", "Про Національну доктрину розвитку освіти", спрямованих на подальший розвиток освіти, створення умов для забезпечення рівного доступу до якісної освіти. Для стимулювання творчого професійного росту вчителів ши­роко використовується можливість атестації педагогічних кадрів.

Методична робота є ключовим елементом забезпечення якісної освіти в нашому закладі.  Упродовж 2024/2025 н.р. педагогічний колектив активно працював над підвищенням свого професійного рівня, впровадженням сучасних освітніх технологій та обміном кращим педагогічним досвідом.

      Протягом року було проведено 4  засідання педагогічної ради, методичних об'єднань, семінарів-практикумів, круглих столів, присвячених актуальним питанням освіти, зокрема [навести приклади тем: впровадження компетентнісного підходу, використання інтерактивних методів навчання, організація інклюзивного навчання].

       Педагоги ліцею брали участь у методичній роботи: вебінарах, тренінгах, конференціях, ділилися власними напрацюваннями під час  педагогічних читань, майстер-класів, презентацій.

З метою підвищення якості освітнього процесу на високому рівні 2024/2025 н.р.  було проведено семінар вчителів мовно-літературної галузі (керівник МО Сорохманюк О.П.), семінар асистентів вчителів Яремчанської ТГ (керівник Петриканин М.І.), у травні планується провести засідання природничої галузі (керівник Парижняк І.І.)

 Результатом методичної роботи стало підвищення професійної компетентності педагогів, покращення якості уроків, зростання навчальних досягнень учнів.  (Ми й надалі будемо створювати умови для професійного зростання наших педагогів, адже саме їхня майстерність є запорукою успіху наших учнів.

Особливо хочеться відзначити високий професіоналізм наших педагогів. Цього року вчителька хімії Білинська О.С. (у якої вища категорія, вчитель-методист) стала гордістю нашого ліцею, посівши почесне друге місце у престижному конкурсі "Вчитель року 2025". Це яскраве свідчення її майстерності, відданості справі та здатності надихати учнів на глибоке вивчення природничих наук. Вітаємо Олексаандру Степанівну Білинську з цим вагомим досягненням

 4. Навчальна діяльність учнів.

Повністю вдалося розв'язати питання охоплення навчанням дітей села та здобуття ними повної загальної середньої освіти. Всі діти шкільного віку охоплені навчанням.

КІЛЬКІСНИЙ СКЛАД УЧНІВ

У закладі навчається 870 учнів, 32 класи.

Оцінювання навчальної діяльності учнів за ІІ семестр та рік здійснювалося відповідно до Методичних рекомендацій щодо окремих питань завершення 2024-2025 н.р., затвердженими наказом МОН України “Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань завершення 2024-2025 навчального року”. По завершенню 2024-2025 н.р. учні 1- 9 класів переведені до наступного класу. З 11 класів випущено зі школи 52 учні.

У школі функціонували 32 класи, в яких навчалося 870 учнів. 4 групи продовженого дня, 9 гуртків та секцій.

Велика увага приділялася роботі з обдарованими дітьми.

У рамках реалізації комплексної програми розвитку освітніх галузей у Микуличинському ліцеї у 2024-2025н.р.:

1. Постійно поповнювався шкільний інформаційний банк даних «Обдарованість».

2. Забезпечено участь школярів у І, ІІ та ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін.

3. Учні ліцею залучалися до участі у різноманітних конкурсах.

 

Звіт про проведення спортивно-масової роботи за 2024-2025 н.р.

  За період навчального року було проведено різноманітні завдання черед учнів ліцею (під час уроків та у позаурочний час):

Вересень – міні-футбол – 6,7, 8 класи;

Жовтень – міні-футбол 9-11 класи;

Листопад – баскетбол – 7, 9, 11 класи;

Грудень – настільниій теніс.

Лютий – волейбол, 6-7, 8-11 класи;

Березень – бадмінтон

Квітень – рухливі ігри

Охоплено учнів 5-11 класів.

Учні ліцею (команди юнаків, дівчат) брали участь у Спартакіаді між здобувачами освіти Яремчанської ТГ, Ворохтянської ТГ, Поляницької ТГ, Верховинської Т Г з волейболу, баскетболу, швидких шахів, настільного тенісу, міні-футболу. У змаганнях «Пліч-о-пліч» команда юнаків Микуличинського ліцею посіли І місце у ІІ етапі. Команда дівчат посіла ІІІ місце.

Міні-футбол – згуртовані громади Яремче 2025, «Пліч-о-пліч» Всеукраїнські шкільні ліги. Учні ліцею нагороджені грамотами, кубками.

 «Кубок Короля Данила».

 

5. Державна підсумкова атестація. Зовнішнє незалежне оцінювання.

У 2024-2025 н.р. відповідно до нормативно-правових актів, здобувачів загальної середньої освіти звільнено від проходження державної підсумкової атестації (Відповідно до Закону України від 08.11.2023 №3438-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо державної підсумкової атестації та вступної кампанії 2024 року» здобувачі освіти, які завершують кожен рівень повної загальної середньої освіти, звільняються від проходження державної підсумкової атестації. У відповідній графі додатку про освіту робиться запис “ звільнений(а)”.

У 2024-2025 н.р. 42 учні ( з 52 випускників)  були вчасно зареєстровані на проходження НМТ -2025 . Учні 11 класів будуть здавати тести з чотирьох предметів: українська мова, математика, історія України – обов’язкові для всіх, по вибору – англійська мова -8 учні, біологія – 9 учнів, географія – 16 учнів, українська література – 9 учнів.

Терміни здачі: 04 червня – 7 учнів, 09 червня – 8 учнів, 11 червня – 5 учнів, 12 червня – 4 учнів, 18 червня – 4 учні, 19 червня – 13 учнів. 1 учень зареєстрований на додаткову сесію.

6. Виховна та позакласна робота.

Шановна громадо! Виховна робота в Микуличинському ліцеї протягом 2024/2025 н.р. була спрямована на всебічний розвиток наших учнів як особистостей, свідомих громадян України, носіїв високих моральних якостей.

Загальні відомості

 

Виховна робота в Микуличинському ліцеї здійснюється відповідно до Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, а також внутрішнього плану виховної роботи закладу.

Мета виховної діяльності — формування гармонійно розвиненої особистості, вихованої в дусі патріотизму, моральності, поваги до родини, традицій, національної культури та природи рідного краю.

 Основні напрями виховної роботи:

Національно-патріотичне виховання

Проведено заходи до Дня захисників і захисниць України, Дня Соборності, вшанування пам’яті героїв Небесної Сотні та полеглих воїнів ЗСУ. Учні брали участь у волонтерських акціях «Дорянський борщик» на підтримку військових.

Учні Микуличинського ліцею щорічно беруть участь у різних конкурсах за участю гуртка народних інструментів, де неодноразово посідали призові місця.

Зокрема, у 2022/2023 н.р. вихованці гуртка зайняли ІІ місце в обласному етапі конкурсу "Чисті роси", і в цьому ж році зайняли ІІІ місце в обласному конкурсі вертепів.

У 2023/2024 н.р. зайняли ІІІ місце в обласному етапі конкурсу "Чисті роси", нагороджені Дипломом ІІ ступеня вищевказаного конкурсу.

У 2025 році гуртківці під керівництвом Володимира Мироняка зайняли І місце в обласному конкурсі вокальних гуртів та гуртів народної музики серед здобувачів освіти ЗЗСО та позашкільної освіти.

        Це стимулює до удосконалення їхньої майстерності, а також придбання нових інструментів (електрогітар, перкусійних інструментів) дасть можливість ще більше працювати над виконавською майстерністю вихованців.

Дякуючи міському голові Яремчанської ТГ Андрію Мироняку та начальнику управління освіти, культури,спорту та молодіжної політики  Івану Онутчаку за допомогу у придбанні інструментів, що принесло величезну радість дітям, які хочуть займатися музичним мистецтвом.

Учні активно беруть участь у заходах з реалізації національного проєкту «Пліч-о-пліч: згуртовані громади»

         На сьогоднішній день дві команди нашого ліцею взяли участь у конкурсі учнівських проєктів. Вони представляють Арт-студію «Крила творчості», та гурт естрадної музики «Карпатський драйв».

Екологічне виховання

Екологічне виховання в ліцеї — це не лише про природу, а про життя, відповідальність, співчуття і майбутнє. Завдяки комплексному підходу ми виховуємо покоління, здатне берегти довкілля, мислити екологічно та діяти ефективно.

Основні напрями екологічної освіти:

Формування екологічного світогляду:

уроки природничого циклу (біологія, географія, хімія, «Я досліджую світ»);

години спілкування на тему «Людина і природа», «Екологія починається з мене»;

використання інтегрованого підходу: впровадження тем екології в українську мову, літературу, музику тощо.

Практична природоохоронна діяльність:

прибирання шкільної та прилеглої території;

участь у акціях: «Зробимо Україну чистою», «Посади дерево», «Година Землі»;

догляд за клумбами, теплицями, кімнатними рослинами;

проєктна діяльність: створення екологічних міні-проєктів та презентацій.

Партнерство та співпраця:

екскурсії до природоохоронних об'єктів (лісництво, заказники, річки, гори);

співпраця з громадськими екологічними організаціями;

участь у всеукраїнських та обласних екологічних конкурсах і форумах.

Проводились акції «Чиста школа — чисте село», догляд за клумбами, участь у Всеукраїнській акції «Зробимо Україну чистою разом»

 Команда «Афини»  здобула ІІІ місце  обласного етапу Всеукраїнського конкурсу "Земля - наш спільний дім - 2025" (керівник Уляна Савчук)

Моральне  виховання

 

Реалізовано цикл виховних годин з етичного виховання, проведено святкові концерти до Дня учителя, Нового року, Шевченківські читання;

Участь у Всеукраїнькому конкурсі фото, анімація  «В об’єктиві натураліста» ,

Конкурси малюнків та композицій.

Одним із ключових напрямів виховної роботи є моральне становлення учнів. У ліцеї велика увага приділяється формуванню таких рис характеру, як:

  • чесність і порядність;
  • почуття гідності та поваги до інших;
  • патріотизм та любов до рідної землі;
  • відповідальність за свої вчинки;
  • співпереживання та готовність прийти на допомогу.

Ці риси прищеплюються через уроки української та християнської етики, виховні години, зустрічі з волонтерами та захисниками України, участь у благодійних акціях, проєктах на підтримку ЗСУ. Учні активно долучаються до доброчинної діяльності, доглядають за пам’ятками історії села, допомагають старшим людям.

Естетичне виховання

Карпатська природа, народна творчість і традиції Микуличина є живим підґрунтям для формування естетичного смаку учнів.  Естетичне виховання в ліцеї реалізується через:

  • участь у фольклорних святах («Різдвяна коляда», «Великоднє дерево», «Осіння виставка»);
  • гуртки декоративно-ужиткового мистецтва, вокалу, хореографії;
  • прикрашання шкільних приміщень у національному стилі;
  • проведення тематичних виставок: «Краса нашого краю», «Мистецтво вишиванки», «Писанковий вернісаж»;
  • активне використання мистецтва у виховному процесі — музики, поезії, живопису.

Робота учнівського самоврядування

 

Учнівська рада ліцею активно долучалася до організації  заходів, ініціювала благодійні акції, тематичні дні та конкурси. А також  участь у

Молодіжному  форумі  Пліч-о-пліч Єднання українців! Єднання громад! Єднання країни! -  де представляло свою ідентичність.

Учнівське самоврядування — перший крок до розуміння ролі громадянина у суспільстві. Участь в учнівських проєктах, волонтерських ініціативах, партнерствах з місцевою громадою — це можливість навчитися змінювати світ навколо себе вже сьогодні.

 

Формування лідерських якостей

Самоврядування допомагає учням розвивати навички управління, комунікації, прийняття рішень та відповідальності. Голова ради, секретар, відповідальні за культурні, спортивні чи інформаційні напрямки — усі ці ролі сприяють становленню активної громадянської позиції.

 

 Посередник між учнями та адміністрацією

Учнівське самоврядування часто виступає голосом учнів у спілкуванні з педагогами та адміністрацією. Завдяки цьому діти мають змогу висловити свої побажання, ініціативи або зауваження у конструктивній формі.

 

Організація шкільного життя

Самоврядування активно бере участь в організації свят, конкурсів, благодійних акцій, тижнів безпеки, спортивних змагань. Такі заходи об’єднують учнів, розвивають командну роботу та творчість.

 

Виховання відповідальності та поваги

Коли учні самі долучаються до організації внутрішнього порядку, контролю за відвідуваністю, допомоги молодшим класам чи участі у прибиранні території — це формує в них почуття відповідальності, гордості за свою школу, поваги до праці інших.

 

 Соціальна активність і громадянська свідомість

Шкільне самоврядування — перший крок до розуміння ролі громадянина у суспільстві. Участь у шкільних проєктах, волонтерських ініціативах, партнерствах з місцевою громадою — це можливість навчитися змінювати світ навколо себе вже сьогодні.

Співпраця з батьками та громадськістю

 

Залучення батьків до освітньо-виховного процесу відбувалося через батьківські збори, круглі столи, участь у шкільних святах і благодійних ініціативах.

Переваги такої співпраці:

Формується середовище довіри між ліцеєм, родиною та громадою.

Підвищується мотивація учнів до навчання й активної участі у житті ліцеї.

Поширюються цінності взаємодопомоги, єдності, громадянської свідомості.

 

Зміцнюється позитивний імідж ліцею як відкритої й демократичної інституції.

 

 Висновки

 

Протягом 2024–2025 н.р. виховна робота в ліцеї проводилась системно та відповідно до плану. Учні активно брали участь у житті ліцею, розвивалися духовно, культурно і фізично. У подальшому планується посилити напрям соціально-психологічної підтримки дітей, розширити співпрацю з позашкільними закладами та впроваджувати інноваційні форми виховної роботи.

 

7. Соціальний захист.

Основною метою роботи соціального педагога є створення сприятливих умов для особистісного розвитку дитини (фізичного, соціального, духовно - морального, інтелектуального), надати їй комплексної соціально - психолого-педагогічної допомоги у саморозвитку та самореалізації в процесі соціалізації, а також захист прав дитини (соціальний, психолого-педагогічний та моральний) у її життєвому просторі.

           Микуличинський ліцей  Банк даних дітей пільгових категорій

Загальна кількість учнів: 869

Пільгова категорія

1-4 класи

Хлопці

Дівчата 

 

УБД

24

13

9

 

Діти батьки загинули

1

 

1

 

Діти війни

-

 

 

 

ВПО

18

8

10

 

ООП

6

2

4

 

СЖО

10

6

4

 

Малозаб.

43

 

 

 

Діти з інвалідність

5

3

2

 

Інваліди група А

-

 

 

 

Пів сироти

1

 

1

 

ЧАЕС

-

 

 

 

Багатодітні

92

 

 

 

Обдаровані

 

 

 

 

Пільгова категорія

5-11 класи

Хлопці

Дівчата 

Загальна кількість 1-11 класів

 

УБД

40

21

19

64

 

Діти батьки загинули

1

1

 

2

 

Діти війни

1

 

1

1

 

ВПО

16

9

7

34

 

ООП

12

9

3

18

 

СЖО

22

10

12

32

 

Малозаб.

95

 

 

138

 

Діти з інвалідність

15

9

6

20

 

Інваліди група А

2

1

1

2

 

Пів сироти

18

7

11

19

 

ЧАЕС

1

1

 

1

 

Багатодітні

169

 

 

261

 

Обдаровані

 

 

 

 

 

8. Робота психолога

  1. Діти з ООП – соціаально -психологічний супровід окремих  дітей і сімей , в яких       ростуть ці діти ( Мочерняк-Савчук , Макеєві ) ; консультації бесіди , корекційна робота.
  2. Робота « важкими» учнями : розгляд конфліктних ситуацій в системі  « учень -вчитель» .Спільно  з батьками  адміністрацією ліцею, вчителями була здійснена допомога у розвязанні конфліктів
  3. Супровід адаптації учнів перших та пятих класів до навчання : діагностика  , консультативна робота, корекція дезадаптації дітей у шкільному колективі.
  4. Допомога у розв,язанні міжособистих конфліктів в системі « учень-учень» :робота з класними керівниками , батьками ,консультації ,корекційні роботи з учнями , тренінги.
  5. Робота з учнями , батьки яких знаходяться в  ЗСУ, робота з дітьми ВПО, дітьми , які знаходяться.в СЖО
  6. Кореційна робота : страху , тривоги ,соромязливості , брехливості, агресивної поведінки , гіперактивної поведінки.
  7. Робота з дітьми , які зараховані до категорії відштовхнутих і знехтуваних у шкільному колективі.
  8. Робота з батьками :, консультації, корекційна робота.
  9. Робота з учителями :бесіди , консультації , розгляд конфліктих ситуацій в системі «учитель-учень»; супровід атестаційного періоду вчителів.

 

9. Співпраця з батьками.

Важливим аспектом ефективної виховної роботи є тісна співпраця з батьківською громадою. Упродовж 2024/2025 навчальног року ми активно залучали батьків до виховного процесу.

Проводилися регулярні батьківські збори, на яких обговорювалися актуальні питання виховання, профілактики негативних явищ та розвитку учнівського колективу. Батьки брали активну участь в організації та проведенні шкільних свят, тематичних тижнів, екскурсій.

Особливу увагу приділяли індивідуальній роботі з родинами, наданню консультативної допомоги з питань виховання. Працював батьківський лекторій, де обговорювалися психологічні та педагогічні аспекти розвитку дітей різного віку.

Спільними зусиллями з батьками було реалізовано [навести приклади спільних проєктів або ініціатив, наприклад, благодійні ярмарки, екологічні акції, спортивні змагання]. Така співпраця сприяла зміцненню зв'язку між школою та родиною, створенню єдиного виховного простору для наших учнів.

Ми щиро вдячні батьківській громаді за підтримку та активну участь у житті ліцею, адже саме наша спільна відповідальність є запорукою гармонійного розвитку наших дітей.

10. Збереження і зміцнення здоров'я учнів та працівників.

Протягом навчального року медична сестра підпорядковується керівнику заклададу освіти.

У процесі виконання посадових обов’язків медична сестра керувалася Законами України, постановами уряду, розпорядчими наказами органів системи охорони здоров’я та освіти, іншими керівними і нормативними документами з питань санітарії та гігієни, охорони здоров’я, профілактичної роботи, а також Статутом та Правилами внутрішнього трудового розпорядку закладу освіти.

Питання збереження та зміцнення здоров'я учнів і працівників є одним із пріоритетних у діяльності нашого закладу. Упродовж 2024/25 н.р. ми вживали ряд заходів, спрямованих на формування культури здорового способу життя та створення безпечного освітнього середовища.

Збереження здоров'я учнів:

У рамках навчального процесу проводилися тематичні уроки з основ здоров'я, фізичної культури, профілактики захворювань. Активно діяли спортивні секції та гуртки. Було організовано спортивні змагання, дні здоров'я. Медичною сестрою проводилися профілактичні огляди та бесіди з учнями. Особливу увагу приділяли організації здорового харчування в шкільній їдальні.

Зміцнення здоров'я працівників:

Адміністрація ліцею сприяла створенню сприятливих умов праці. Проводилися інструктажі з охорони праці та безпеки життєдіяльності. Педагогічні працівники мали можливість брати участь у спортивних заходах та отримувати консультації з питань збереження психологічного здоров'я.

Результатом цієї роботи стало зростання зацікавленості учнів у заняттях спортом, зменшення випадків захворюваності, позитивна оцінка умов праці працівниками].

Ми й надалі будемо приділяти особливу увагу створенню умов для фізичного та психологічного благополуччя всіх учасників освітнього процесу.

Медичне обслуговування працівників школи здійснюється на базі Микуличинської амбулаторії. Вони щорічно проходять медичний огляд до початку нового навчального року. Кухар проходить медогляд 2 рази на рік. Напроходження медичного огляду кожному працівнику виділяється 2 дні. Проходження медогляду фіксується у медичних книжках відповідного зразка,

які зберігаються у медсестри школи.

Про затвердження Примірного переліку медичних виробів, лікарняних.

 Звіт за 2024/2025 н.р

  1. Медичний кабінет ліцею працює згідно вимог Постанови від 20 січня 2021р. №30 «Про затвердження Порядку здійснення медичного обслуговування учнів закладів загальної середньої освіти».
  2. З 01.09.2024р. і по даний час звернень учнів за допомогою 468.
  3. Згідно Наказу від 06.04.2021р. №637 «засобів та інших матеріалів, які повинні бути у складі медичної укладки для надання медичної допомоги у медичному пункті закладу освіти». Згідно цього наказу в медичному пункті не повинно бути ніяких таблеток.

Всі методичні препарати тільки по припису лікаря.

  1. Просьба батьків контролювати стан здоров’я дітей вранці і своєчасно відвідувати сімейного лікаря, а не відправляти хвору дитину в ліцей.

В ліцеї не лікують!

  1. Прохання не відправляти дітей голодними.

                                                Звіт роботи бібліотеки за 2024/2025 н.р.

  Робота бібліотеки грунтується на таких нормативно-правових документах: Конституція України, Закон України «Про бібліотеку і бібліотечну справу», Закон України «Про загальну середню освіту», та «Положення про шкільну бібліотеку», а також щорічного загального плану навчально-виховної роботи, та плану шкільної бібліотеки.

Фонд нашої бібліотеки складає – 25750 примірників; з них художня література – 13703; підручники -  12047.

    На кінець 2024/2025 навчального року кількість відвідування у бібліотеку становить – 3285 учнів; загальна кількість виданих книг – 15332 примірники.

         Найчастіше відвідували бібліотеку учні 1-6 класів. Найвищу активність проявили учні 2-х класів, що свідчить про зростання інтересу до читання у початковій школі.

         Одним із засобів поповнення книжкового фонду є доброчинна акція «Подаруй бібліотеці книгу». Завдяки цій акції фонд бібліотеки поповнився книгами в кількості – 72 примірники.

              Протягом навчального року згідно календаря знаменних дат в бібліотеці були оформлені різноманітні тематичні полички, розгорнуті книжкові виставки.

           Найважливішим завданням шкільної бібліотеки є забезпечення підручниками всіх учнів школи. Щодо забезпечення, то учні нашої школи цього навчального року були забезпечені 100%.

         На наступний 2025/2026 навчальний рік подали замовлення на підручники 1,2,3 та 8-х класів. 

         Прохання до батьків: контролювати стан підручників. 

11. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається в діяльності педколективу як одне з пріоритетних завдань і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу й інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань Стан роботи з охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії під час навчально-виховного процесу в школі знаходиться під щоденним контролем адміністрації школи.

Питання охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу перебуває під постійним контролем адміністрації. Упродовж року було здійснено ряд заходів, спрямованих на забезпечення безпечних умов навчання та праці.

Проведено планові та позапланові інструктажі з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки для учнів та працівників. Регулярно здійснювалися огляди стану навчальних кабінетів, спортивної зали, інших приміщень на відповідність вимогам безпеки.

Було оновлено інформаційні стенди з питань безпеки, проведено навчальні евакуації. Особливу увагу приділяли питанням безпеки в умовах воєнного стану, проводили відповідні навчання та роз'яснювальну роботу.

За результатами проведених заходів не було зафіксовано випадків травматизму серед учнів/працівників, покращився стан пожежної безпеки, всі працівники та учні ознайомлені з правилами поведінки в умовах надзвичайної ситуації.

Адміністрація ліцею й надалі докладатиме зусиль для забезпечення безпечного та здорового освітнього середовища.

Постійно здійснюється контроль роботи систем забезпечення життєдіяльності будівлі школи. Оформлюються акти громадсько-адміністративного контролю з охорони праці між адміністрацією та профкомом школи.

Будівля школи та приміщення закладу, забезпечені первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, пожежним інвентарем (пожежною шафою, яка укомплектована згідно вимог, ящиком  з піском тощо). Вогнегасники наявні, перезаряджені,  розміщені у легкодоступних місцях, які унеможливлюють їх пошкодження.

По всім ліцеї розміщені плани евакуації у разі небезпеки чи аварії.

Згідно санітарних, пожежних норм і правил, школою отримані Паспорт готовності школи до нового навчального року, акт опору ізоляції та контуру заземлення.

Відповідно до Закону України “Про охорону праці” і Кодексу законів про працю України розроблено і затверджено посадові інструкції з охорони праці для всіх працівників школи. Проведено інструктажі з працівниками і учнями з техніки безпеки. Проведено вступні інструктажі  з охорони праці. Проведено первинні інструктажі  з охорони праці на робочому місці.

На початку навчального року, напередодні канікул і святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно мають місце цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися  на нарадах при директорові.

У закладі  є необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі проводиться належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання". Разом із тим ще залишаються показники травматизму дітей на уроках фізкультури, перервах. У школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, ведеться відповідна робота з учителями.

12. Фінансово-господарська діяльність.

Будівля школи здана в експлуатацію в 1977 році. Але не зважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб школи здійснюється  коштами бюджетів різних рівнів та з різних приватних джерел. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати, надбавок, доплат працівникам школи. Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплата за спожиті школою енергоносії.  В школі організовано підвіз учнів , які живуть на відстані більше трьох кілометрів від школи, загальна кількість яких складає 204 учні. Підвіз здійснюється двома автобусами, один з яких потребує заміни, адже термін експлуатації давно пройшов. Адміністрація школи систематично звертається до всіх рівнів виконавчої влади з проханням виділити кошти на придбання нового автобуса, однак питання не вирішено. Також поступово вирішується оновлення обладнання шкільної їдальні.

Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими сучасними стендами, активно проводиться робота по озелененню території школи. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. 

Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати, авансу.

Постійно ми отримуємо підтримку з боку гуманітарного відділу :

- це отримання фарби для фарбування коридорів, спортзалу, майстерні, інших кімнат, спортивного майданчика;

- миючих і дезинфікуючих засобів для утримання приміщення школи відповідно санітарно-гігієнічних норм;

- інвентаря (відер, віників, граблів, лопат для снігу та штикових);

- придбання ліків для медичного кабінету школи;

- виділення пального для шкільного автобуса на підвезення учнів і вчителів в селі до школи.

Микуличинський ліцей подає інформацію про використання коштів за 2023-2024 навчальний  рік,а саме:

Придбання матеріалів

98500 – Холодильна шафа

50000- Плита електрична

572000- Котел газовий

41000- Стіл для настільного тенісу

35000- Генератор бензиновий

61400-Музичні інструменти

179036 –Капітальний  ремонт котельні із заміною котла

32895-Виготовлення проектно-.кошторисної документації на ремонт котельні

Хочу подякувати батькам за участь у покращенні естетичного вигляду класних кімнат, приміщень закладу.

13. Управлінська діяльність.

  Ефективне управління є запорукою стабільного розвитку Микуличинського ліцею та створення належних умов для навчання і праці. Упродовж 2024/2025 навчального року управлінська діяльність адміністрації була спрямована на забезпечення належного функціонування закладу, створення безпечного та інклюзивного середовища, раціональне використання ресурсів та налагодження комунікації з усіма учасниками освітнього процесу.

З метою забезпечення належного функціонування закладу було проведено поточний ремонт спортивної зали та харчоблоку. Придбано нові меблі для кабінету інформатики та мультимедійне обладнання для актової зали. Забезпечено безперебійну роботу опалювальної системи та водопостачання.

Для створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища здійснювався цілодобовий охоронний режим. Проводилися регулярні інструктажі з безпеки життєдіяльності та евакуаційні навчання. Забезпечено супровід асистентами вчителів дітей з особливими освітніми потребами.

У сфері управління ресурсами особливу увагу приділяли оптимізації витрат на енергоносії, що дозволило зекономити. Залучено благодійні внески на придбання спортивного інвентарю. Фінансова звітність закладу є публічною та прозорою.

Налагодження ефективної комунікації забезпечувалося через щотижневі наради адміністрації, регулярні збори з батьківською громадою, оперативне інформування через сайт ліцею та соціальні мережі.

Результатом управлінської діяльності стало стабільне функціонування ліцею, покращення матеріально-технічної бази, позитивна оцінка безпеки освітнього середовища батьками та учнями.

Адміністрація Микуличинського ліцею й надалі докладатиме зусиль для ефективного управління закладом, забезпечення його сталого розвитку та створення комфортних умов для всіх учасників освітнього процесу.

Завершуючи цей звіт, хочу насамперед подякувати кожному учаснику освітнього процесу Микуличинського ліцею за вашу неймовірну стійкість та відданість у цей складний час. Попри тривоги та виклики війни, ми продовжували навчати, підтримувати одне одного та вірити у нашу Перемогу. Освіта – це наш надійний фундамент майбутнього. Дякую вам за вашу мужність та незламність.

Разом до Перемоги!

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень