Посадові інструкції робітника з обслуговування
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ
Голова ПК Директор ліцею
__________ Микитюк М.В. __________ Венгриняк Я.В.
Протокол №____ від _________2024р Наказ №___ від________2024р
Посадова інструкція №
Робітника з комплексного обслуговування
й ремонту (код КП 7129)
- Загальні положення
- Робітника з комплексного обслуговування й ремонту будинків 2-го розряду приймає на роботу та звільняє з неї наказом директор Микуличинського ліцею (далі – директор ліцею) з дотриманням вимог чинних нормативно-правових актів про працю.
- Робітник з комплексного обслуговування й ремонту підпорядковується заступнику директора з господарської роботи.
- У роботі робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків 2-го розряду керується постановами та розпорядженнями місцевих органів виконавчої влади з питань санітарії, благоустрою та утримання будівель; Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти; правилами і нормами охорони праці, цивільного захисту, пожежної безпеки, санітарії й гігієни; наказами директора, статутом та правилами внутрішнього розпорядку закладу освіти; цією робочою інструкцією.
- Завдання та обов’язки
- Утримує будівлі та обладнання закладу освіти – споруди на території, сходові майданчики і марші, приміщення загального користування, підвали, горища тощо.
- Періодично оглядає будинки і споруди, які обслуговує.
- Виконує роботи з технічного обслуговування й ремонту будинків і споруд: штукатурні, малярні, бетонні, теслярські роботи.
- Виконує санітарно-технічні роботи під керівництвом робітника вищої кваліфікації.
- Утримує своє робоче місце в належному санітарному стані.
- Проходить навчання та перевірку знань з питань охорони праці раз на три роки.
- Проходить обов’язкові профілактичні медичні огляди у визначені терміни.
- Права
Робітник з комплексного обслуговування і ремонту будинків 2-го розряду має право:
-
- На належні організаційно-технічні умови, аби виконувати обов’язки згідно з цією робочою інструкцією.
- Звертатися до із зауваженнями щодо гарантування безпечних умов праці.
- Відмовлятися виконувати небезпечні для життя і здоров’я роботи та роботи за відсутності необхідних інструментів, механізмів та засобів захисту.
- Забороняти працівникам закладу освіти користуватися несправними та небезпечними об’єктами – обладнанням, машинами, спорудами, механізмами, приладами та конструкціями.
- Вимагати від працівників закладу освіти дотримуватися правил експлуатації та користування закріпленими за ним об’єктами обслуговування.
- Бути членом професійної спілки та інших об’єднань громадян, діяльність яких не заборонена законодавством.
- Захищати свої інтереси і права в усіх інстанціях, зокрема суді.
- Відповідальність
Робітник з комплексного обслуговування і ремонту несе відповідальність за:
-
- Неякісне виконання або невиконання обов’язків відповідно до цієї робочої інструкції.
- Порушення статуту та правил внутрішнього розпорядку закладу освіти.
- Заподіяння матеріальної шкоди закладу.
- Порушення правил і норм охорони праці, цивільного захисту, пожежної безпеки, передбачених відповідними правилами та інструкціями.
- Повинен знати
- Санітарно-гігієнічні вимоги до утримання приміщень закладу освіти.
- Постанови і розпорядження місцевих органів виконавчої влади щодо благоустрою та утримання домоволодінь, зокрема закладів освіти.
- Види матеріалів.
- Призначення та будову інструментів та пристроїв, що застосовуються під час виконання робіт.
- Основи ремонтно-будівельного виробництва.
- Правила і норми охорони праці, цивільного захисту, пожежної безпеки,дотримання інструкцій щодо повітряної тривоги
- Порядки надання домедичної допомоги, порядок дій у надзвичайних ситуаціях.
- Кваліфікаційні вимоги
- Повна загальна середня освіта та професійна підготовка, без вимог до стажу роботи.
- Взаємовідносини (зв’язки) за професією
Робітник з комплексного обслуговування і ремонту будинків 2-го розряду взаємодіє із:
-
- Заступником директора з господарської роботи.
Заступник директора з господарських питань Томашевський М.Ф.
З інструкцією ознайомлений робітник :
_____________________________________ __________________________