A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Микуличинський ліцей Яремчанської міської ради
Івано-Франківська область

Посадова інструкція прибиральниці службових приміщень

ПОГОДЖЕНО                                                                   ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова ПК                                                                            Директор ліцею

__________ Микитюк М.В.                                                __________ Венгриняк Я.В.

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
ПРИБИРАЛЬНИКА ЛІЦЕЇВСЬКИХ ПРИМІЩЕНЬ

№43

 

1. Загальні положення

1.1. Прибиральник ліцеївських приміщень приймається на роботу і звільняється з неї директором ліцею за поданням заступника директора господарської роботи (завгоспа школи) без вимог до освіти й досвіду роботи.

1.2. Прибиральник ліцеївських  приміщень підпорядкований безпосередньо заступнику директора з господарської роботи.
1.3. У своїй роботі прибиральник ліцеївських приміщень керується правилами санітарії та гігієни щодо утримання приміщень школи; інструкціями щодо призначення та упорядкування обладнання, яке обслуговується; правилами прибирання, безпечного користування миючими та дезінфікуючими засобами, експлуатації  санітарно-технічного обладнання; загальними правилами й нормами охорони праці, виробничої санітарії та  протипожежного захисту, а також Статутом і Правилами внутрішнього трудового розпорядку ліцею, цією  Інструкцією.

 

2. Функції

Головне призначення прибиральника ліцеївських приміщень — підтримка належного санітарного стану і порядку на закріпленій за ним ділянці.

 

3. Посадові обов’язки

Прибиральник ліцеївських приміщень виконує такі обов'язки:
3.1. Прибирає закріплені за ним службові та навчальні приміщення ліцею (класи, кабінети, коридори, сходи, санвузли, туалети тощо).

3.2. Прибирає пил, підмітає та миє стіни, підлогу, віконні рами та скло, меблі та килимові вироби.
3.3. Очищує урни від паперів і промиває їх дезінфікуючим розчином, збирає сміття і відносить його на смітник у дворі.

3.4. Очищує та дезінфікує унітази, раковини та інше санітарно-технічне обладнання.

3.5. Дотримується правил санітарії та гігієни у приміщеннях і здійснює провітрювання останніх; вмикає та вимикає освітлення у встановленому режимі.

3.6. Готує до використання з дотриманням правил безпеки необхідні миючі та дезінфікуючі розчини.

3.7. Дотримується правил техніки безпеки та протипожежної безпеки.

3.8. Доглядає за порядком на закріпленій за ним ділянці, тактовно запобігає порушенням порядку з боку учнів і у випадку непослуху сповіщає про це чергового педагога.
3.9. На початку і в кінці кожного робочого дня здійснює обхід закріпленої за ним ділянки з метою перевірки стану обладнання, меблів, замків, віконного скла, кранів, раковин, санвузлів, електроприладів (вимикачів, розеток, ламп тощо) та опалювальних приладів.

 

4. Права

Прибиральник ліцеївських приміщень має право на:

4.1. Отримання миючих засобів, інвентарю та обтирочного матеріалу, приміщення для їх зберігання.

4.2. Отримання спецодягу відповідно до встановлених норм.

 

5. Відповідальність

5.1. За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Правил внутрішнього трудового розпорядку ліцею, законних наказів і розпоряджень адміністрації ліцею та інших локальних нормативних актів, посадових обов'язків, встановлених цією Інструкцією, прибиральник службових приміщень несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством.

5.2. За завдані ліцею та учасникам освітнього процесу у зв'язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов'язків збитки прибиральник службових приміщень несе матеріальну відповідальність у порядку і межах, встановлених трудовим чи цивільним законодавством.

 

6. Взаємовідносини

Прибиральник ліцеївських приміщень приміщень:

6.1. Працює в режимі нормованого робочого дня за графіком, складеним виходячи з 40-годинного робочого тижня.

6.2. Проходить інструктаж з правил санітарії та гігієни, правил прибирання, безпечного користування миючими та дезінфікуючими засобами, експлуатації санітарно-технічного обладнання, а також з техніки безпеки та пожежної безпеки під керівництвом заступника директора з  господарської роботи.

6.3. Негайно сповіщає заступника директора з господарської роботи з обслуговування і поточного ремонту будівель, споруд і  обладнання про несправність електро- і санітарно-гігієнічного обладнання, поламані двері, замки, вікна,  розбите скло на закріпленій за ним ділянці.

6.4. Взаємодія з адміністрацією ліцею, учнями, батьками або особами, що їх заміняють.

 

З посадовою інструкцією ознайомлений(а).

«___»_____20___р.                                             _____________ (_______________________)

 

 

З посадовою інструкцією ознайомлений(а).

«___»_____20___р.                                             _____________ (_______________________)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Підпис

Розшифровка підпису

 

 

Андрійків Надія Іванівна

 

 

Дутка Марія Іванівна

 

 

Кочержук Інна Олександрівна

 

 

Марко Марія Яківна

 

 

Марко Христина Ярославівна

 

 

Мочернак Наталія Миколаївна

 

 

Семенова Марія Прокопівна

 

 

Федорчук Мирослава Іванівна

 

 

Філяк Світлана Василівна

 

 

Шеверук Ганна Володимирівна

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень