A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Микуличинський ліцей Яремчанської міської ради
Івано-Франківська область

Посадові обовязки кухаря, підсобного робітника ,комірника ліцею

Дата: 27.01.2025 12:05
Кількість переглядів: 754

 

           ПОГОДЖЕНО                                                                    ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова ПК                                                                            Директор ліцею

__________ Микитюк М.В.                                                __________ Венгриняк Я.В.

Протокол № 3від 01.01.2025р                                            Наказ №  3 від 01.01.2025р

 

 

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ №

 КУХАРЯ

 

1. Загальні положення

1.1. Кухар призначається на посаду і звільняєть­ся з неї директором ліцею.

1.2. Кухар повинен мати відповідну профе­сійну підготовку, досвід роботи не менше 3-х років або спеціальну підготовку і володіє достатнім практичним досвідом, як виняток  може бути призначена на дану посаду.

1.3. Кухар підпорядкований безпосередньо заступнику директора з господарської роботи ліцею

1.4 . У своїй діяльності кухар керується техно­логією приготування страв у  їдальні ліцею, пра­вилами виробничої санітарії, правилами корис­тування кухонним обладнанням, правилами і нор­мами охорони праці, техніки безпеки і протипо­жежного захисту, а також Статутом і локальними нормативними актами ліцею. Правилами внут­рішнього розпорядку, цією Інструкцією.

1.5.  Постійно знаходитись на робочому місці з 8.00 до 16.00. Не покидає робоче місце без дозволу директора ліцею.

1.6. У період канікул, який не збігається з відпусткою, виконує господарські та інші роботи в  їдальні відповідно до розпоряджень директора ліцею .

1.7. Працює в тісній взаємодії з класними керівниками щодо організації харчування учнів ліцею.

2. Функції

Головне призначення кухаря — приготування їжі згідно з технологією приготування, обслуго­вування учнів у їдальні під час перерв.

3. Посадові обов'язки

Кухар виконує такі обов’язки:

3.1 Отримує з комори відповідну кількість продуктів  харчування  згідно накладної і використання відповідно норм продуктів харчування.

3.2. Готує їжу відповідної якості згідно з тех­нологією приготування та забезпечує роздачу готових страв.

3.3.  Вивчає та застосовує технології приготування всіх видів страв і кулінарних виробів; контролює зміни, що відбуваються при термічній обробці продуктів харчування.

3.3. Слідкує за станом кухонного обладнання.

3.4. Підтримує в належному санітарному стані робоче місце.

3.5. Веде записи в бракеражному журналі щодо обліку продуктів.

3.6. Здійснює розподіл обов’язків працівників харчоблоку, складає табель виходу на роботу працівників їдальні, інструктує працівників по технології приготування страв.

3.7. Забезпечує щоденний оперативний контроль за роботою працівників їдальні.

3.8. Веде статистичний облік, представлення установленої звітності, складає калькуляцію, встановлює ціни.

3.9. Складає на основі вивчення попиту денного та циклічного меню.

3.10. Здійснює з членами бракеражної комісії бракераж готової страви.

3.11. Складає і представляє в бухгалтерію необхідних звітних матеріалів (меню, забірних листів), табеля на заробітну плату працівників їдальні.

3.12. Звітує про роботу  їдальні перед директором ліцею та їх заступникам.

3.13. Забезпечує виконання санітарних правил, правил по охороні праці, техніки безпеки, протипожежних заходів, правил внутрішкільного розпорядку тощо.

3.14. Організовує медичний огляд працівників їдальні за графіком, затвердженим керівником закладу освіти.

3.15.  Проходить медичний огляд відповідно до графіка.

4. Права

Кухар має право на:

4.1. Відмову від роботи на зіпсованому облад­нанні.

4.2. Отримання миючих засобів.

4.3. Отримання спецодягу відповідно до вста­новлених норм.

4.4. Ознайомлення із скаргами та іншими документами, які містять оцінку її роботи, надання щодо них пояснень.

 4.5. Захист своїх інтересів самостійно і/чи через представника, в тому числі адвоката, у судовому порядку у випадку дисциплінарного чи службового розслідування.

 4.6 Конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом.

 4.7. Підвищення у встановленому порядку своєї кваліфікації .

4.8. Висування вимог до керівника закладу (письмово та усно) щодо дотримання положень нормативних документів з організації харчування учнів.

5. Відповідальність

5.1. Кухар несе матеріальну відповідальність за наявність продуктів харчування,  експлуатацію і утримання в робочому стані холодильного, електричного та технологічного обладнання.

5.2. За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутріш­нього трудового розпорядку ліцею, законних роз­поряджень директора школи та інших локальних нормативних актів, посадових обов'язків, встанов­лених цією Інструкцією, в тому числі за невико­ристання наданих прав, кухар несе дисциплінар­ну відповідальність у порядку, визначеному тру­довим законодавством.

5.3. За завдані ліцею чи учасникам освітньо­го процесу у зв'язку виконанням (невиконан­ням) своїх посадових обов'язків збитки кухар несе відповідальність у порядку і в межах, вста­новлених трудовим і/чи цивільним законодав­ством.

5.4.  За економію  енергоносіїв в ліцею : світла, тепла, води.

5.5. Дотримання санітарно-гігієнічних вимог у  їдальні ліцею;

6. Взаємовідносини (зв'язки за посадою)

 Кухар:

6.1. Працює в режимі нормованого робочого дня за графіком, складеним виходячи із 40-годинного робочого тижня і затвердженим дирек­тором за поданням заступника директора з орга­нізації дитячого харчування.

6.2. Проходить інструктаж з правил зберігання продуктів, правил санітарії, гігієни, правил екс­плуатації кухонного обладнання, а також техніки без­пеки і пожежної безпеки під керівництвом помічника директора з організації дитячого харчування.

6.3. Негайно сповіщає робітника з обслугову­вання та поточного ремонту споруд, будівель і обладнання про пошкодження кухонного електро - і санітарно-гігієнічного обладнання.                                                                                                                          

 

 

Посадову інструкцію отримав                             

                                                                       ______________________________

                                                                                                                             (підпис, розшифровка підпису)

 

 

 

 

                                                                            

 

 

 

 

           ПОГОДЖЕНО                                                                    ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова ПК                                                                            Директор ліцею

__________ Микитюк М.В.                                                __________ Венгриняк Я.В.

Протокол № 3від 01.01.2025р                                            Наказ №  3 від 01.01.2025р

 

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ №

 ПІДСОБНОГО РОБІТНИКА КУХНІ

 

 1. Загальні положення

1.1. Підсобний працівник призначається на посаду і звільняється з неї директором ліцею.

1.2. Підпорядковується безпосередньо кухарю та заступнику директора з господарської частини.

1.3. У своїй діяльності керується постановами, розпорядженнями, наказами, іншими керівними і нормативними документами вищих інстанцій, які стосуються специфіки роботи  їдальні ліцею, відповідними стандартами і технічними вимогами, правилами експлуатації обладнання, правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту, а також Статутом і Правилами внутрішнього трудового розпорядку ліцею і цією Інструкцією.

1.4. Постійно знаходитись на робочому місці з 8.30 до 16.30. Не покидає робоче місце без дозволу повара.

1.5. У період канікул, який не збігається з відпусткою, виконує господарські та інші роботи в шкільній їдальні відповідно до розпоряджень директора ліцею

проходить інструктаж з техніки безпеки, охорони праці, виробничої санітарії і пожежної безпеки під керівництвом повара та відповідних служб району.

 

2. Функції

Головне призначення підсобного працівника — обслуго­вування учнів у їдальні під час перерв, дотримання санітарних і гігієнічних вимог у  їдальні ліцею.

 

3. Посадові обов'язки

Підсобного працівника виконує такі обов’язки:

3.1. Виконувати накази та розпорядження повара.

3.2. Підтримування в належному стані приміщення їдальні.

3.3.  Роздача страв.

3.4. Виконання допоміжних робіт по приготуванню страв (відціжування, протирання),  первинній обробці сировини (очищення овочів, обробка м’яса, риби, напівфабрикатів, тощо);

3.5. Очищення брудного посуду від залишків їжі в контейнери для зберігання відходів.

3.6. Миття столового та кухонного посуду, приборів вручну, його обтирання та просушування.

3.7. Доставка чистого посуду на роздачу.

3.8. Готування миючих розчинів.

3.9. Проведення поточних ремонтних робіт .

3.10. Проходження медичного огляду відповідно графіку.

 

4. Права

 Підсобний працівник має право на:

4.1. Ознайомлення із скаргами та іншими документами, які містять оцінку її роботи, надання щодо них пояснень.

4.2. Захист своїх інтересів самостійно і/чи через представника, в тому числі адвоката, у судовому порядку у випадку дисциплінарного чи службового розслідування.

4.3. Конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом.

4.4. Висування вимог до керівника закладу (письмово та усно) щодо дотримання положень нормативних документів з організації харчування учнів.

4.5. Забезпечення спецодягом, миючими засобами, інвентарем що необхідний для організації харчування учнів.

4.6. На обладнання робочого місця згідно з встановленими нормами, які забезпечують можливість виконання ним посадових обов'язків.

 

5. Відповідальність

 Підсобний працівник несе відповідальність:

5.2. За економію шкільних енергоносіїв: світла, тепла, води.

5.2. Дотримання санітарно-гігієнічних вимог у  їдальні ліцею.

5.3. Стан свого здоров'я під час роботи.

5.4. За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статусу і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, законних розпоряджень адміністрації і педагогічних працівників школи, а також посадових обов’язків, встановлених цією Інструкцією, в тому числі за невикористання наданих прав, лаборант несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством.

5.5. За завдані ліцею чи учасникам навчального процесу у зв’язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов’язків збитки підсобний працівник несе відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим і/чи цивільним законодавством.


6. Взаємовідносини (зв'язки за посадою)

Підсобний працівник:

6.1. Працює в режимі нормованого робочого дня за графіком, складеним виходячи з 40-годинного робочого тижня і затвердженим директором ліцею за поданням заступника директора з господарської частини.

6.2. Проходить інструктаж з техніки безпеки, виробничої санітарії та пожежної безпеки під ке­рівництвом заступника директора господарської роботи.

 

 

 

Посадову інструкцію отримав                  

                                                                     ______________________________

                                                                                                                                        (підпис, розшифровка підпису)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           ПОГОДЖЕНО                                                                    ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова ПК                                                                            Директор ліцею

__________ Микитюк М.В.                                                __________ Венгриняк Я.В.

Протокол № 3від 01.01.2025р                                            Наказ №  3 від 01.01.2025р

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ №

КОМІРНИКА

 

1. Загальні положення

1.1.Комірник призначається на посаду і звільняється з неї директором ліцею.

1.2. Підпорядковується безпосередньо  повару.

1.3. У своїй діяльності керується постановами, розпорядженнями, наказами, іншими керівними і нормативними документами вищих інстанцій, які стосуються специфіки роботи  їдальні ліцею, відповідними стандартами і технічними вимогами, правилами експлуатації  обладнання, правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту, а також Статутом і Правилами внутрішнього трудового розпорядку ліцею і цією Інструкцією.

1.4. Постійно знаходитись на робочому місці з 8.30 до 16.30. Не покидає робоче місце без дозволу повару.

1.5. У період канікул, який не збігається з відпусткою, виконує господарські та інші роботи в шкільній їдальні відповідно до розпоряджень директора ліцею.

 

2. Функції

Головне призначення комірника - приймає на склад, організовує зберігання та забезпечує відпуск продуктів харчування, організовує заходи з організації харчування учнів ліцею, дотримання санітарних і гігієнічних вимог у  їдальні ліцею.

 

 

3. Посадові обов'язки

Комірник виконує такі обов’язки:

3.1. Забезпеченню харчоблок продуктами харчування, робить замовлення постачальникам

3.2. Забезпечує належне зберігання продукції та контролює замовлення необхідний набір продуктів харчування на 10 днів.

3.3. Видає продукти харчування кухареві згідно меню-розкладки.

3.4. Забезпечує експлуатацію і утримання в робочому стані холодильного, електричного та технологічного обладнання; виконання санітарних правил, правил по охороні праці, техніки безпеки, протипожежних заходів.

3.5. Виконує накази та розпорядження заступника дирактора з господароськогої частини та старшого  кухаря  .

3.6. Веде журнал бракеражу сирої продукції, книгу складського обліку продуктів.

3.7. Зберігає накладні приходу продукції та веде облік видачі продуктів харчування.

3.8. Веде облік термінів реалізації продуктів харчування

3.9. Котролює наявність сертифікатів якості продукції.

3.10. Забезпечує заходи з організації харчування учнів ліцею дотримання санітарних і гігієнічних вимог у їдальні.

3.11. Отримує і організовує якісне зберігання продуктів харчування, сортує та регулярно перебирає овочі та фрукти.

3.12. Своєчасно робить замовлення на отримання обладнання, інвентаря, спецодягу.

3.13.  Проходить медичний огляд відповідно графіку.

3.14. Контролює норми закладки сировини, виходу готової продукції, забезпечує попередню перевірку її якості бракеражною комісією.

 

 

 

 

 

4. Права

 Комірник має право на:

4.1. Ознайомлення із скаргами та іншими документами, які містять оцінку її роботи, надання щодо них пояснень.

4.2. Захист своїх інтересів самостійно і/чи через представника, в тому числі адвоката, у судовому порядку у випадку дисциплінарного чи службового розслідування.

4.3. Конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом.

4.4. Підвищення у встановленому порядку своєї кваліфікації.

4.5. Висування вимог до керівника закладу (письмово та усно) щодо дотримання положень нормативних документів з організації харчування учнів.

4.6. Одержувати від керівника закладу освіти та його заступників інформацію нормативно-правового і організаційного характеру, ознайомлюється з відповідними документами.

4.7. Забезпечення спецодягом, миючими засобами, інвентарем що необхідний для організації харчування учнів.

4.8. На обладнання робочого місця згідно з встановленими нормами, які забезпечують можливість виконання ним посадових обов'язків.

 

5. Відповідальність

Комірник несе відповідальність:

5.1. За економію  енергоносіїв: світла, тепла, води.

5.2. Дотримання санітарно-гігієнічних вимог у  їдальні ліцею.

5.3. Облік продуктів харчування, посуду, інвентарю та обладнання  їдальні ліцею.

5.4.  Якісне отримання, зберігання продуктів харчування.

5.9.  Забезпечення харчоблоку сертифікатами та іншої супроводжуючої документації.

5.10. За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статусу і Правил внутрішнього трудового розпорядку ліцею, законних розпоряджень адміністрації і педагогічних працівників школи, а також посадових обов’язків, встановлених цією Інструкцією, в тому числі за невикористання наданих прав, лаборант несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством.

5.11. За завдані ліцею чи учасникам навчального процесу у зв’язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов’язків збитки лаборант несе відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим і/чи цивільним законодавством.
 

6. Взаємовідносини (зв'язки за посадою)

Комірник:

6.1. Працює в режимі робочого тижня згідно з графіком, складеним виходячи з 40-годинного робочого тижня і затвердженим директором школи.

6.2. Проходить інструктаж з техніки безпеки, охорони праці, виробничої санітарії і  пожежної безпеки під  заступника директора з господарської частини .

 

Посадову інструкцію отримав                  

                                                                     ______________________________

                                                                                                                                        (підпис, розшифровка підпису)

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень