Педагогічний колектив
Колективу не потрібна зірка, яка сяє сама по собі, тільки в яскравому сузір’ї можливо досягти справжнього успіху
Є.П.Худа
Педагогічний колектив вважає, що основою навчально-виховного процесу повинна бути індивідуальна програма творчого розвитку і саморозвитку особистості учня. Ми навчаємося і навчаємо не для школи, а для життя. Головне, щоб учень усвідомлював, що школа – це не підготовка до життя, а саме життя.
Освіта і майбутнє – два ключові аспекти, із позицій яких треба розглядати стан справ, що склався в галузі загальної середньої освіти, та визначити її перспективи.
Розбудова освіти на засадах гуманістичного навчання потребує перебудови алгоритму стосунків “учитель – учень” і стилю взаємодії з учнями. Основними рисами цих стосунків мають стати відкритість, віра в здібності й можливості учня, повага до особистості.
Освіта, як процес навчання та виховання, здійснюється в інтересах особистості, суспільства, тому й пріоритет її змінюється на особистісно орієнтований та компетентісно орієнтований.