12:41 17.05.2022
Інклюзивна освіта
https://mon.gov.ua/ua/
https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-poryadku-zarahuvannya-osib-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-do-specialnih-zakladiv-osviti-yih-vidrahuvannya-perevedennya-do-inshogo-zakladu-osviti
ОСВІТА ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
-
Типові освітні програми
- Початкова школа
- Наказ МОН України №693 від 25.06.2018 Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
- Наказ МОН України №968 від 04.09.2018 Про внесення зміни у таблицю 11 до наказу Міністерства освіти і науки України від 25.06.2018 №693
- Наказ МОН України №815 від 26.07.2018 “Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 №627”
- Наказ МОН України №814 від 26.07.2018 “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами”
- Заклади ЗСО ІІ ступеня
- Наказ МОН України №627 від 12.06.2018 “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами”
- Наказ МОН України №813 від 26.07.2018 “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими освітніми потребами”
- Заклади ЗСО ІІІ ступеня
Інклюзивне навчання в школі організовується з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізації та інтеграції в суспільство, залучення батьків до участі у навчально-виховному процесі.
На даний момент інклюзивне навчання для дітей з особливими освітніми потребами запроваджено у 11 класах школи. Навчання у класах з інклюзією здійснюється за типовими навчальними планами, програмами, підручниками та посібниками, рекомендованими МОН України для закладів загальної середньої освіти. На основі робочого навчального плану розроблені індивідуальні програми розвитку для дітей з ООП з урахуванням висновків ІРЦ про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини. Розклад уроків для дітей з особливими освітніми потребами складено з урахуванням індивідуальних особливостей їх навчально-пізнавальної діяльності, динаміки розумової працездатності протягом дня і тижня та з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог.
Особливістю навчально-виховного процесу дітей з особливими освітніми потребами є його корекційна спрямованість. В індивідуальному навчальному плані передбачено години для проведення корекційно-розвивальних занять. Особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу забезпечують асистенти вчителів, які беруть участь у розробленні та виконанні індивідуальних навчальних планів та програм, адаптує навчальні матеріали з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з ООП.
Оцінювання навчальних досягнень дітей з ООП здійснюється згідно з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів та обсягом матеріалу, визначеним індивідуальною програмою розвитку. Виховна робота з дітьми направлена на їхню соціалізацію, формування позитивної самооцінки тощо. Щороку в школі проводиться тиждень інклюзивної освіти, впродовж якого організовуються заходи для дітей з ООП, батьків та асистентів вчителів.
https://rada.info/upload/users_files/20556142/30ee7fa020a217e557023d32afb0441d.pptx
https://rada.info/upload/users_files/20556142/e7e3b7220ec69e0bc513d5b5bae68281.pdf
https://rada.info/upload/users_files/20556142/30d1f91137b52e91f47688c56fb8737d.docx
https://rada.info/upload/users_files/20556142/7e12c50c3c1b2de23d356f7b8a2e611f.docx
https://rada.info/upload/users_files/20556142/2a50fff7a5161439b218ad9647d7fb68.docx