A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Микуличинський ліцей Яремчанської міської ради
Івано-Франківська область

Посадові інструкції

https://rada.info/upload/users_files/20556142/a71f93ce25c3d365f65fdcd27fd35513.docx

https://rada.info/upload/users_files/20556142/a12d87307506dcb9eb8da65cd9b1b6fa.docx

https://rada.info/upload/users_files/20556142/bdd71a4b74dbf18595ad7cbf0c6b1fb3.docx

https://rada.info/upload/users_files/20556142/1748b1f949cd26f83239c6495be4b1d4.docx

https://rada.info/upload/users_files/20556142/98aa3896e49876f29537560f477fa78d.docx

https://rada.info/upload/users_files/20556142/4b910bfe21bd1984a578a768e28d22db.docx

https://rada.info/upload/users_files/20556142/b68bf561377138b0f98aa57b2001732f.docx

https://rada.info/upload/users_files/20556142/1165b9805a70764bb1fdeb48968ebf29.docx

https://rada.info/upload/users_files/20556142/ef98647d050dfccafd7d8e5badc553e8.docx

https://rada.info/upload/users_files/20556142/3f4596b58657ad0c231acd7566cdd13a.docx

https://rada.info/upload/users_files/20556142/405f2e7502ae855915bc7e80284c4b25.docx

https://rada.info/upload/users_files/20556142/601a2c01b57b9409c45c3c48f16c39a2.docx

https://rada.info/upload/users_files/20556142/98c200b77981500d5352d19022a6e3ba.docx

https://rada.info/upload/users_files/20556142/c34daa3cd5ffef4baca3c30f29c7b19e.docx

https://rada.info/upload/users_files/20556142/b8e81966cf6fcb39b09b28fede5e2e82.docx

https://rada.info/upload/users_files/20556142/9485b303003407bfa03dac4e23ee166f.docx

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор

Микуличинського ліцею

___________ Я.В.Венгриняк

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ ВИХОВАТЕЛЯ

ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ Микуличинського ліцею

 

  1. Загальні положення
    1. Ця посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики вихователя. Під час складання інструкції враховано також рекомендації організації служби охорони праці в навчальних закладах Міністерства освіти і науки України.
    2. Вихователь призначається на посаду й звільняється з неї директором Микуличинського ліцею.
    3. Вихователь повинен мати повну або базову вищу педагогічну освіту (без вимог до стажу педагогічної роботи).
    4. Вихователь підпорядковується безпосередньо заступнику директора школи з виховної роботи.
    5. У своїй діяльності вихователь керується Конституцією й законами України, Указами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України, органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти й виховання учнів; правилами й нормами охорони праці, техніки безпеки й протипожежного захисту, а також Статутом школи (у тому числі Правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами й розпорядженнями директора, даною інструкцією), трудовим договором. Вихователь дотримується Конвенції про права дитини.

 

  1. Функції

Основними напрямами діяльності вихователя є:

    1. Опікування учнями й нагляд за ними під час їхнього перебування у виховних групах школи.
    2. Організація й проведення позаурочної навчально-виховної роботи в закріпленій за ним групі.

 

  1. Посадові обов’язки

Вихователь виконує такі посадові обов’язки:

    1. Планує, організовує та здійснює виховання учнів.
    2. Проводить повсякденну роботу, яка забезпечує створення умов для соціально-психологічної реабілітації учнів, їх соціальної та трудової адаптації.
    3. Організовує самостійну роботу учнів із закріплення та поглиблення знань, умінь та навичок, набутих на уроках.
    4. Створює сприятливі умови для формування учнівського колективу та надає кваліфіковану допомогу учням у підготовці до уроків і виконанні домашніх завдань.
    5. Організовує індивідуальну, групову та колективну роботу учнів.
    6.  Організовує дозвілля учнів.
    7.  Формує в учнів ціннісні орієнтації.
    8. Здійснює заходи, спрямовані на збереження та зміцнення здоров’я учнів, на їх психічний та фізичний розвиток.
    9. Проводить роботу по вихованню позитивного ставлення до суспільно корисної праці.
    10. Надає допомогу батькам або особам, які їх замінюють, у вихованні учнів.
    11. Використовує різноманітні прийоми, методи й засоби виховання та навчання школярів.
    12. Планує й проводить з учнями корекційно-розвивальну роботу на основі вивчення їх індивідуальних особливостей.
    13. Спільно з медичними працівниками забезпечує збереження й зміцнення здоров’я учнів, здійснює заходи, які сприяють їхньому психофізіологічному розвитку.
    14. Приймає дітей за встановленим порядком від батьків (осіб, які їх замінюють) чи вчителів школи; організовує дотримання учнями режиму дня, виконання ними домашніх завдань, надає їм кваліфікаційну допомогу в навчанні, організації відпочинку й здобутті додаткової освіти, залучаючи їх до художньої й науково-технічної творчості, роботи спортивних секцій, гуртків та інших об’єднань за інтересами.
    15. Сприяє формуванню в учнів моральних якостей громадянина, формує в них культуру поведінки, відповідальне ставлення до навчання, праці, повагу до прав людини, проводить роботу з профілактики  відхилень у поведінці, позбавлення від шкідливих звичок.
    16. Надає допомогу в організації самоуправління в учнівському колективі.
    17. Вивчає індивідуальні здібності, інтереси й нахили учнів, їхню поведінку в сім’ї, житлово-побутові умови проживання  сім’ї, взаємини учнів з батьками чи особами, які їх замінюють.
    18. Забезпечує в стосунках з учнями дотримання їхніх прав і свобод.
    19. Веде у встановленому порядку документацію й звітність.
    20. Бере участь у роботі педагогічної ради школи.
    21. Проходить періодичний медичний огляд.
    22. Систематично підвищує свою професійну кваліфікацію; бере участь у роботі методичних обєднань та інших формах методичної роботи.
    23. Дотримується етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу вчителя, у школі, побуті, громадських місцях.
    24. Створює умови для безпечного здійснення навчального процесу, ретельного дотримання правил техніки безпеки, санітарних та протипожежних правил; негайно сповіщає адміністрацію школи про випадки виявлення в учнів зброї, пожежо- й вибухонебезпечних предметів та пристроїв, отрут, наркотичних і токсичних речовин, інших, вилучених із цивільного вжитку речей.
    25. Оперативно повідомляє адміністрацію школи про кожен нещасний випадок, вживає заходів щодо надання першої долікарської допомоги.
    26. Вносить пропозиції щодо покращення й оздоровлення умов здійснення освітнього процесу, а також повідомляє керівників про всі недоліки в забезпеченні навчального процесу, які знижують працездатність учнів.
    27. Проводить інструктаж учнів з техніки безпеки під час проведення виховних заходів з обов’язковою реєстрацією в класному журналі чи журналі реєстрації інструктажів.
    28. Організовує вивчення учнями правил охорони праці, правил дорожнього руху, поведінки в побуті, на воді тощо.

 

  1. Права

Вихователь має право на:

    1. Участь в управлінні школою відповідно порядку, визначеного Статутом школи.
    2. Захист професійної честі й гідності.
    3. Ознайомлення зі скаргами та іншими документами, які містять оцінку його роботи, надання відповідних пояснень.
    4. Захист своїх інтересів самостійно чи через представника, у тому числі адвоката у випадку дисциплінарного чи службового розслідування, пов’язаного з порушенням педагогом норм професійної етики.
    5. Конфіденційність дисциплінарного розслідування, за винятком випадків, передбачених законом.
    6. Вільний вибір і використання методик навчання й виховання, навчальних посібників і матеріалів, підручників, методів оцінювання знань учнів.
    7.  Підвищення у встановленому порядку своєї кваліфікації.
    8. Проходження атестації на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію.
    9. Надання учням під час занять і перерв обов’язкових для виконання розпоряджень, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, прагнення учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках і в порядку, визначених відповідними правилами.

 

  1. Відповідальність
    1. Вихователь несе відповідальність за життя і здоровя учнів групи, за дотримання їхніх прав і свобод, визначених законодавством України.
    2. За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, законних розпоряджень директора школи та інших локальних нормативних актів, посадових обов’язків, визначених цією Інструкцією, вихователь несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством.
    3. За застосування, у тому числі одноразове, методів виховання, пов’язаним із фізичним чи психічним насиллям над особистістю учня, а також скоєння іншого аморального вчинку вихователь може бути звільнений з посади відповідно до трудового законодавства і Закону України «Про освіту».
    4. За навмисно завдані школі чи учасникам освітнього процесу у зв’язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов’язків збитки вихователь несе матеріальну відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим чи цивільним законодавством.

 

  1. Взаємовідносини

Вихователь:

    1. Працює за графіком, складеним, виходячи з 30-годинного робочого тижня, і затвердженим директором школи.
    2. Замінює у встановленому порядку тимчасово відсутніх вихователів на умовах погодинної оплати.
    3. Самостійно планує свою роботу на навчальний рік і навчальний семестр. План роботи затверджується заступником директора школи з виховної роботи.
    4. Подає заступнику директора школи з виховної роботи письмовий звіт про свою діяльність за певний період роботи (семестр, навчальний рік).
    5. Одержує від директора школи та його заступників інформацію нормативно-правового й організаційно-методичного характеру, ознайомлюється з відповідними документами.
    6. Працює в тісній взаємодії з учителями, класними керівниками й батьками учнів (особами, які їх замінюють): систематично здійснює обмін інформацією з питань, які належать до його компетенції, з адміністрацією та вчителями школи.

 

З посадовою інструкцією ознайомився:                           

 

 

 

 

 

Посадова інструкція

вчителя-логопеда

 

  1. Загальні положення
    1. Посадову інструкцію розроблено на основі кваліфікаційної характеристики учителя-логопеда та Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положення про логопедичні пункти системи освіти.
    2. Посада вчителя-логопеда належить до посади педагогічних працівників.
    3. Призначається  та звільняється з посади директором школи.
    4. Працює в режимі встановленого йому за тарифікацією тижневого навантаження відповідно до розкладу навчальних занять та тимчасових змін до нього, бере участь в обов’язкових планових загальношкільних заходах.
    5. У канікулярний період залучається адміністрацією школи до педагогічної, методичної чи організаційної роботи в межах часу, який не перевищує тижневого навантаження.
    6. Може бути залученим до викладання спецкурсів, ведення факультативів, гуртків.
    7. Може викладати інші предмети після проходження курсової підготовки з даних предметів.
    8. На час відпустки, тимчасової непрацездатності  (відсутності на роботі з інших причин) обов’язки вчителя-логопеда може виконувати інший педагогічний працівник з відповідною освітою.
    9. У роботі керується такими нормативними документами: Конституцією України, Законом України «Про освіту», Законом України «Про загальну середню освіту», Указами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України та органів управління освітою всіх рівнів з питань навчання та виховання учнів, трудовим законодавством, правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежної охорони, а також Статутом, локальними правовими актами Центру(в тому числі Правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами й розпорядженнями директора, цими Посадовими обов’язками), колективним трудовим договором. Дотримується Конвенції про права дитини.

 

2. Завдання та обов’язки

    1. Планує, проводить навчальну, виховну, корекційно-розвиткову, реабілітаційну роботу з дітьми, які мають вади у фізичному або розумовому розвитку. Забезпечує умови для засвоєння ними відповідних навчальних та корекційно-розвиткових програм з урахуванням порушень, вікових, індивідуальних особливостей дітей, сприяє їх соціальній реабілітації та адаптації, профорієнтації.
    2. Вивчає і фіксує динаміку розвитку дітей, виробляє оптимальну педагогічну стратегію, проектує шляхи навчання, виховання, реабілітації та соціальної адаптації кожної дитини.
    3. Обирає ефективні форми, методи, засоби навчально-вихов6ного, корекційно-реабілітаційного процесу.
    4. Дотримується педагогічної етики, поважає гідність дитини, учня, захищає її від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігає шкідливим звичкам, пропагує здоровий спосіб життя.
    5. Вимагає від учнів дотримання статуту освітньої установи.
    6. Контролює забезпечення здорових і безпечних умов навчання, виховання, праці.
    7. Підтримує зв’язки з батьками, надає їм консультативну педагогічну допомогу з питань освіти, фізичного і психічного розвитку їх дітей.
    8. Систематично підвищує свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру.
    9. Використовує різноманітні ефективні форми, прийоми й методи навчання.
    10. Застосовує в своїй діяльності сучасні технічні засоби навчання, ІКТ.
    11. Веде в установленому порядку шкільну документацію. Забезпечує підготовку та подання звітної документації встановленого зразка.
    12. Виконує правила і дотримується норм охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, забезпечує охорону життя і здоров'я учнів під час навчально-виховного процесу.
    13. Оперативно повідомляє дирекцію школи про кожен нещасний випадок, вживає заходів щодо надання першої долікарської допомоги.
    14. Чергує по школі відповідно до графіку чергувань на перервах між заняттями, а також за 20 хв. до початку і протягом 20 хв. після закінчення занять, супроводжує учнів на другий сніданок.
    15. Проходить обов’язкове періодичне медичне обстеження.
    16. Відповідає за стан закріпленого за ним навчального кабінету або іншого приміщення, наочності, навчально-методичного забезпечення.
    17. Організовує поповнення кабінету обладнанням, приладами та іншими матеріалами, приймає матеріальні цінності (крім меблів) під відповідальність на збереження на підставі відповідних документів, забезпечує зберігання підзвітного майна. Бере участь в інвентаризації та списуванні майна кабінету;
    18. Дотримується Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, умов трудового договору та інших правових актів школи.
    19. Бере участь у роботі педагогічної ради школи і нарадах, які проводяться адміністрацією школи.
    20. Проходить чергову атестацію у порядку передбаченому МОН.
    21. Проходить періодичні медичні огляди.

 

3. Права

Самостійно обирати форми, способи навчальної роботи, не шкідливі для здоров’я учнів.

    1. Брати участь у роботі методичних об’єднань, нарад, зборів, органів самоврядування школи, в заходах, пов’язаних з організацією освітньої роботи.
    2. Обирати форми та здійснювати підвищення своєї кваліфікації; навчатися у вищих навчальних закладах і закладах системи підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
    3. Проходити атестацію для здобуття відповідної кваліфікаційної категорії та отримувати її в разі успішного проходження атестації;
    4. Проводити в установленому порядку науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу.
    5. Вносити керівництву Центру та органам управління освітою пропозиції щодо поліпшення освітньої роботи.

 

4. Відповідальність

    Несе відповідальність:

    1. За неналежне виконання або невиконання обов’язків, визначених цією посадовою інструкцією.
    2. За порушення трудової дисципліни.
    3. За вчинення проступків, не сумісних з роботою на посаді педагогічного працівника.
    4. За заподіяння матеріальної шкоди навчальному закладу.
    5. За неналежне виконання вимог, визначених статутом та правилами внутрішнього трудового розпорядку.
    6. За систематичне порушення Статуту школи, Правил внутрішнього трудового розпорядку, невиконання посадових обов’язків, умов трудового договору звільняється з роботи згідно із законодавством України.

 

5. Повинен знати

5.1.      Конституцію України; Закони України; акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України щодо освітньої галузі.

5.2.    Накази та розпорядження Міністерства освіти і науки України; Декларацію прав і свобод людини; Конвенцію ООН про права дитини,інші нормативно-правові акти, що регламентують освітню діяльність в загальноосвітньому закладі.

5.3.    Мати знання в обсязі вищої педагогічної освіти зі спеціальності «Корекційна освіта (за нозологіями)» (логопедія, сурдопедагогіка, тифлопедагогіка, олігофренопедагогіка); цілі, принципи, зміст навчання, виховання, корекції, реабілітації дітей з фізичними або розумовими вадами; загальні та спеціальні психолого-педагогічні дисципліни, анатомо-фізіологічні та клінічні основи дефектології, психофізіологію розвитку аномальних дітей; програмно-методичні документи і матеріали для роботи з дітьми, які мають фізичні або розумові вади; ефективні методи, форми, принципи, прийоми, засоби корекційно-розвиткового навчання і виховання, індивідуальні характеристики учнів; вимоги до оснащення та обладнання навчальних кабінетів, класів; організацію управління, нормативне забезпечення, соціальні, культурні, інші умови діяльності освітніх установ дефектологічного профілю; сучасні досягнення педагогічної  дефектологічної науки і практики, Конвенції про права дитини та права інвалідів, Закони України в галузі освіти, підзаконні, нормативно-правові акти та документи з питань навчання та виховання дітей з аномаліями у розвитку.

5.4. Основи роботи з текстовими редакторами, електронними таблицями, електронною поштою та браузерами, мультимедійним обладнанням.

5.4.    Правила внутрішнього трудового розпорядку Центру; правила з охорони праці та пожежної безпеки.

 

6. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою

  Для реалізації своїх обов’язків взаємодіє із:

    1. Педагогічними працівниками навчального закладу.
    2. Адміністрацією навчального закладу.
    3. Логопедичними пунктами системи освіти.
    4.  Органами охорони здоров’я.
    5. У період канікул, що не співпадають з відпусткою, учитель-логопед залучається адміністрацією Центру до педагогічної, методичної або організаційної роботи у межах часу, що не перевищує навчального навантаження до початку канікул.
    6. Учитель-логопед замінює у визначеному порядку тимчасово відсутніх педагогів на умовах погодинної оплати і за тарифікацією (залежно від терміну заміни).
    7. Одержує від дирекції НРЦ матеріали нормативно-правового та організаційно-методичного характеру, під розписку знайомиться з відповідними документами.
    8. Систематично обмінюється інформацією з питань, які входять до його компетенції, з педагогічними працівниками Центру (завідуючим кабінетом, керівником методичного осередку, класними керівниками) та дирекцією школи.
    9. Самостійно планує свою навчальну роботу на півріччя, погоджує планування із керівником методичного осередку, заступником директора з навчальної роботи та подає на затвердження директорові НРЦ у визначені терміни.
    10. Не менше 2 разів на рік проходить інструктаж з питань охорони праці і безпеки життєдіяльності. У своїй роботі підзвітний директорові Центру, а у вирішенні питань організації освітнього процесу безпосередньо підпорядкований заступнику директора з навчальної роботи, відповідальному за викладання предмета.
    11. Надає заступникові директора з навчальної роботи передбачену звітність за семестр та за рік.

 

 

7. Кваліфікаційні вимоги

    1. Вчитель-логопед із кваліфікаційною категорією «спеціаліст» має повну вищу педагогічну освіту (за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра), як правило, зі спеціальності «корекційна освіта», «дефектологія (логопедія)»; здатний забезпечувати засвоєння учнями навчально-корекційних програм; знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології; знає теоретичні основи та сучасні досягнення логопедії; використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси у навчально-виховному процесі; вміє вирішувати педагогічні проблеми, установлювати контакт з учнями, батьками, колегами; дотримується педагогічної етики, моральних норм.
    2. Вчитель-логопед із кваліфікаційною категорією «спеціаліст другої категорії» відповідає вимогам, встановленим до працівників з кваліфікаційною категорією «спеціаліст», та постійно вдосконалює свій професійний рівень; застосовує диференційований та індивідуальний підхід до учнів; володіє сучасними освітніми технологіями, методами корекційної роботи, різними формами роботи з учнями/вихованцями; застосовує інноваційні технології у навчально-виховному процесі; обізнаний з основними нормативно-правовими актами про освіту; користується авторитетом серед колег, учнів та їхніх батьків.
    3. Вчитель-логопед із кваліфікаційною категорією «спеціаліст першої категорії» відповідає вимогам, встановленим до працівників з кваліфікаційною категорією «спеціаліст другої категорії», та використовує методи компетентнісно орієнтованого підходу до організації навчально-корекційного процесу; володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням характеру мовленнєвих порушень дітей, їхніх здібностей; упроваджує перспективний педагогічний досвід; формує навички самостійно працювати над розвитком свого мовлення, над подоланням мовленнєвих порушень; лаконічно, образно і виразно подає матеріал; уміє аргументувати свою позицію.
    4. Вчитель-логопед із кваліфікаційною категорією «спеціаліст вищої категорії» відповідає вимогам, встановленим до працівників з кваліфікаційною категорією «спеціаліст першої категорії», та володіє інноваційними навчально-корекційними методиками й технологіями, активно використовує їх та поширює у професійному середовищі; володіє широким спектром стратегій навчання; продукує оригінальні, інноваційні ідеї; застосовує нестандартні форми проведення занять; вносить пропозиції щодо вдосконалення навчально- виховного процесу в навчальному закладі.

 

8.Взаємовідносини

(зв’язки) за посадою

  Для реалізації своїх обов’язків взаємодіє із:

    1. Педагогічними працівниками навчального закладу.
    2. Адміністрацією навчального закладу.
    3. Логопедичними пунктами системи освіти.
    4. Органами охорони здоров’я.
    5. У період канікул, що не співпадають з відпусткою, учитель-логопед залучається адміністрацією Центру до педагогічної, методичної або організаційної роботи у межах часу, що не перевищує навчального навантаження до початку канікул.
    6. Учитель-логопед замінює у визначеному порядку тимчасово відсутніх педагогів на умовах погодинної оплати і за тарифікацією (залежно від терміну заміни).
    7. Одержує від дирекції НРЦ матеріали нормативно-правового та організаційно-методичного характеру, під розписку знайомиться з відповідними документами.
    8. Систематично обмінюється інформацією з питань, які входять до його компетенції, з педагогічними працівниками Центру (завідуючим кабінетом, керівником методичного осередку, класними керівниками) та дирекцією школи.
    9. Самостійно планує свою навчальну роботу на півріччя, погоджує планування із керівником методичного осередку, заступником директора з навчальної роботи та подає на затвердження директорові НРЦ у визначені терміни.
    10. Не менше 2 разів на рік проходить інструктаж з питань охорони праці і безпеки життєдіяльності. У своїй роботі підзвітний директорові Центру, а у вирішенні питань організації освітнього процесу безпосередньо підпорядкований заступнику директора з навчальної роботи, відповідальному за викладання предмета.
    11. Надає заступникові директора з навчальної роботи передбачену звітність за семестр та за рік.

 

 

Посадову інструкцію отримав (-ла)

і з її змістом ознайомлений (-а)              __________          ____________________

 

                                                                       __________     ____________________

                                                                      

                                                                       __________     ____________________

 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Микуличинського ліцею

___________Я.В.Венгриняк

 

Посадові обов’язки учителя-дефектолога

 

 

       
  1. Загальні положення
    1. Дана посадова інструкція визначає функціональні обов'язки, права і відповідальність учителя-дефектолога.
    2. Учитель-дефектолог відноситься до категорії фахівців.
    3. Учитель-дефектолог призначається на посаду і звільняється з посади в установленому чинним трудовим законодавством порядку наказом керівника освітньої установи.
    4. Посадове підпорядкування:

1.4.1

Пряме підпорядкування

керівнику освітньої установи

1.4.2.

Додаткове підпорядкування

заступнику керівника

1.4.3

Віддає розпорядження

‑‑‑

1.4.4

Працівника заміщає

особа, призначена у встановленому порядку

1.4.5

Працівник заміщає

‑‑‑

 

 

  1. Кваліфікаційні вимоги до учителя-дефектолога:

2.1.

Освіта*

вища професійна

2.2.

Досвід роботи

від 2 років

2.3.

Знання

Конституцію України.

Закони України, постанови і рішення Уряду України й органів керування освітою з питань освіти.

Конвенцію про права дитини.

Вікову і спеціальну педагогіку і психологію.

Анатомо-фізіологічні і клінічні основи дефектології.

Методи і прийоми попередження і виправлення відхилень у розвитку учнів (вихованців).

Нормативні і методичні документи з питань професійної і практичної діяльності.

Програмно-методичну літературу по роботі з учнями (вихованцями), що мають відхилення в розвитку.

Новітні досягнення дефектологічної науки.

Правила і норми охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту.

2.4.

Навички

роботи зі спеціальності

2.5.

Додаткові вимоги

 

  1. Документи, які регламентують діяльність учителя-дефектолога

3.1 Зовнішні документи:

Законодавчі і нормативні акти стосовно роботи, що виконується.

3.2 Внутрішні документи:

Статут освітньої установи, Накази і розпорядження директора освітньої установи; Положення про відділення, Посадова інструкція вчителя-дефектолога, Правила внутрішнього трудового розпорядку.

  1. Посадові обов'язки учителя-дефектолога

Учитель-дефектолог:

4.1. Здійснює роботу, спрямовану на максимальну корекцію відхилень у розвитку учнів (вихованців).

4.2. Обстежує учнів (вихованців), визначає структуру і ступінь виразності наявного в них дефекту.

4.3. Комплектує групи для занять з урахуванням психофізичного стану учнів (вихованців).

4.4. Проводить групові й індивідуальні заняття по виправленню відхилень у розвитку, відновленню порушених функцій.

4.5. Працює в тісному контакті з вчителями і вихователями, відвідує заняття й уроки.

4.6. Консультує педагогічних працівників і батьків (осіб, їх що заміняють) по застосуванню спеціальних методів і прийомів надання допомоги дітям, що мають відхилення в розвитку.

4.7. Веде необхідну документацію.

4.8. Сприяє формуванню загальної культури особистості, соціалізації, усвідомленого вибору й освоєння професійних програм.

4.9. Використовує різноманітні форми, прийоми, методи і засоби навчання в рамках державних стандартів.

4.10. Реалізує освітні програми.

4.11. Забезпечує рівень підготовки учнів (вихованців), що відповідає вимогам державного освітнього стандарту, і несе відповідальність за їх реалізацію не в повному обсязі.

4.12. Дотримує права і свободи учнів (вихованців), що містяться в Законі України "Про освіту", Конвенції про права дитини.

4.13. Систематично підвищує свою професійну кваліфікацію.

4.14. Бере участь у діяльності методичних об'єднань і інших формах методичної роботи.

4.15. Здійснює зв'язок з батьками (особами, їх що заміняють).

4.16. Виконує правила і норми охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту.

4.17. Забезпечує охорону життя і здоров'я учнів в період освітнього процесу.

  1. Права учителя-дефектолога

Учитель-дефектолог має право:

5.1. Знайомитися з проектами рішень керівництва підприємства стосовно його діяльності.

5.2. Подавати пропозиції з удосконалення роботи, пов'язаної з передбаченими даною інструкцією обов'язками.

5.3. В межах своєї компетенції повідомляти безпосередньому керівнику про всі недоліки в діяльності підприємства (структурного підрозділу, окремих працівників), виявлені у процесі виконання своїх посадових прав і обов'язків і вносити пропозиції по їх усуненню.

5.4. Запитувати особисто або за дорученням безпосереднього керівника від керівників підрозділів і інших спеціалістів інформацію і документи, необхідні для виконання його посадових обов'язків.

5.5. Залучати спеціалістів усіх (окремих) структурних підрозділів до вирішення задач, покладених на нього (якщо це передбачено положеннями про структурні підрозділи, якщо ні - то з дозволу керівника організації).

5.6. Вимагати від керівництва підприємства, свого безпосереднього керівника надання допомоги у виконанні обов'язків, передбачених даною посадовою інструкцією.

  1. Відповідальність учителя-дефектолога

Учитель-дефектолог несе відповідальність:

6.1. За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, передбачених даною посадовою інструкцією, - у межах, визначених чинним трудовим законодавством України.

6.2. За правопорушення, здійснені в процесі виконання своєї діяльності, - в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним і цивільним законодавством України.

6.3. За причинені матеріальні втрати - в межах, визначених чинним трудовим і цивільним законодавством України.

  1. Умови роботи учителя-дефектолога

Режим роботи учителя-дефектолога визначається згідно з Правилами внутрішнього трудового розпорядку, встановленими на підприємстві.

  1. Умови оплати праці

Умови оплати праці учителя-дефектолога визначаються згідно з Положенням про оплату праці персоналу.

  1. Кінцеві положення
    1.  Дана Посадова інструкція складена в двох екземплярах, один із яких зберігається у Підприємства, інший — у працівника.
    2.  Задачі, Обов'язки, Права і Відповідальність можуть бути уточнені відповідно до зміни Структури, Задач і Функцій структурного підрозділу і робочого місця.
    3.  Зміни і доповнення до даної Посадової інструкції вносяться наказом керівника освітньої установи.

 

 

 

                       

Дата: від до Скинути

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень