A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Микуличинський ліцей Яремчанської міської ради
Івано-Франківська область

Методична робота

Методична рада школи скликається 4 рази на рік. До складу методичної ради входять директор закладу, керівник ШМР, заступники директора , керівники МО та вчителі, що мають звання.

Методична рада – це колективний орган управління методичною роботою, який керується у своїй діяльності «Положенням про науково-методичну раду» і покликаний сприяти реалізації державної політики в галузі освіти, зокрема з питань методичного забезпечення навчально – виховного процесу в школі.

Методична рада створена для концентрації управління з вирішення головного завдання: реалізації діяльності школи, що вимагає значного науково-практичного пошуку, аналізу та прогнозування розвитку закладу.

1. Загальні положення

1.1. Методична рада є дорадчо-консультатвним органом, який покликаний сприяти реалізації державної політики у галузі освіти, зокрема, з питань методичного забезпечення навчально-виховного процесу в школі.

1.2. Методична рада діє згідно з чинним законодавством України, у своїй роботі керується нормативними документами та інструкціями Міністерства освіти і науки України, обласного й міського управлінь освіти, що стосуються сфери її діяльності.

1.3. Головною метою діяльності методичної ради є:

- вироблення стратегічних напрямків розвитку та удосконалення змісту навчання і виховання учнів;

- оцінка якості навчально-методичного забезпечення навчально-виховного процесу, визначення перспективних потреб науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу;

- погодження освітніх технологій і навчальної літератури, дидактичних засобів і програмних продуктів та навчального обладнання.

1.4. Координація всіх структурних підрозділів методичної служби школи; члени методичної ради працюють на громадських засадах.

1.5. Методична рада підпорядковується у своїй діяльності директору школи.

2. Завдання та напрямки діяльності методичної ради

2.1. Вироблення пропозицій щодо удосконалення змісту методичної роботи, впровадження нових педагогічних технологій, методів навчання і виховання.

2.2. Аналіз методичного забезпечення навчально-виховного процесу та підготовка пропозицій щодо поліпшення навчально-методичного програмного та інформаційного забезпечення школи.

2.3. Ознайомлення й погодження запропонованих нових навчальних планів і програм, підручників, навчальних посібників.

2.4. Вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду і вироблення пропозицій щодо його запровадження у практику і форм поширення.

2.5. Вироблення рекомендацій щодо змісту і форм роботи з обдарованими дітьми, організація дослідної роботи учнів.

2.6. Аналіз результатів діяльності педагогічного колективу, вчителів окремих предметів за підсумками І семестру, року.

2.7. Участь у розробці варіативної частини робочого навчального плану, внесення змін та доповнень до державних програм.

2.8. Придбання, розробка та вдосконалення засобів наочності, навчально-лабораторної бази.

3. Організація роботи методичної ради

3.1. До складу методичної ради школи входять члени адміністрації, голови методичних об’єднань, учителі-«методисти», психолог. Склад методичної ради затверджується наказом директора по школі.

3.2. План роботи складає голова методичної ради, розглядають його на засіданні, узгоджують із директором школи.

3.3. Якщо на засіданнях обговорюють питання, які стосуються інших напрямків навчальної діяльності, на засідання запрошують відповідних осіб.

3.7. З кожного питання методична рада приймає рекомендації, які фіксуються у протоколах.

 

 

4. Права методичної ради

Методична рада має право:

4.1. Пропонувати зміни з метою удосконалення навчально-виховного плану школи відповідно до нормативних документів.

4.2. Пропонувати вчителям різні форми підвищення фахової майстерності.

4.3. Рекомендувати вчителів для участі в конкурсі «Учитель року».

4.4. Готувати пропозиції та рекомендувати вчителів на підвищення кваліфікаційної категорії.

План роботи та проколи засідань

методичної ради

Микуличинського ліцею

на

2022-2023 н.р.

 

                                               Навчаючи – навчаємось.

                                                                           Сенека Старший

 Методична робота в ліцеї будується на досягненнях науки, передового педагогічного досвіду, системою аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового, загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної компетентності та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.

Для реалізації цих функцій методичної роботи необхідна дієва й ефективна структура методичної служби в навчальному закладі та система управління методичною роботою.

ПОРАДИ ПЕДАГОГАМ

/Files/images/8_bereznya/4544025.png

  • Поважайте співрозмовника, уважно його слухайте, налаштуйтеся на нього.
  • Будьте завжди врівноваженими, стримуючи негативні емоції.
  • Навчіться залагоджувати конфліктні ситуації з гідністю та гумором.
  • Намагайтеся прощати, співчувати, співпереживати, бути великодушним і поблажливим до співрозмовника.
  • Ростіть професійно, будьте у курсі останніх здобутків педагогічної науки, не зупиняйтеся на досягнутому. Пам’ятайте, що вдосконаленню не має меж.
  • Будьте завжди приязним. Доброзичливість — основа здоров’я.
  • Живіть і спілкуйтеся радісно. Намагайтеся в усьому побачити позитивне.
  • Будьте добрими і чесними. Зроблене вами добро завжди повернеться до вас багаторазово збільшеним.

Положення про методичну раду

навчального закладу

 

І. Загальні положення

 

1.1. Методична рада (МР) є колективним громадським професійним органом, що

поєднує на добровільній основі педагогів, членів педагогічного колективу закладу з

метою здійснення керівництва методичною роботою.

1.2. Керуючись визначеними концептуальними положеннями, підходами, ідеями МР

покликана координувати зусилля структурних підрозділів методичної служби школи, творчих педагогів, спрямовані на розвиток науково-методичного забезпечення освітнього процесу, інноваційної діяльності педагогічного колективу.

1.3. МР є головним консультативним органом школи з питань науково-методичного

забезпечення освітнього процесу.

1.4. Методична рада у своїй діяльності дотримується Конвенції про права дитини,

керується законами України, рішеннями Уряду України, органів керування освітою

всіх рівнів щодо питань навчально-виховної, методичної, дослідно-експериментальної та проектно-дослідницької діяльності, а також Статутом і локальними правовими актами закладу.

1.5. Термін дії даного Положення не обмежений. Зміни чи доповнення вносяться в разі потреби, але не рідше 1 разу на 5 років.

 

ІІ. Завдання й основні напрямки діяльності методичної ради закладу

 

2.1. Методична рада створюється для:

2.1.1. координації діяльності методичних об’єднань та інших структурних підрозділів методичної служби закладу, спрямованої на розвиток методичного забезпечення освітнього процесу;

2.1.2. розробки основних напрямів методичної роботи закладу;

2.1.3. забезпечення методичного супроводу навчальних програм, розробка навчальних, науково-методичних і дидактичних матеріалів;

2.1.4. організації дослідно-пошукової, інноваційної та проектно-дослідницької

діяльності в закладі, спрямованої на освоєння нових педагогічних технологій,

розробку авторських програм, апробацію навчально-методичних комплексів і т.і.;

2.1.5. організації консультацій для педагогів школи щодо проблем удосконалення

професійної майстерності, методики проведення різних видів занять, їх навчально-

методичного й матеріально-технічного забезпечення;

2.1.6. розробки заходів щодо узагальнення і поширення педагогічного досвіду

співробітників школи;

2.1.7. проведення педагогічних і методичних експериментів щодо пошуку й апробації нових технологій, форм і методів навчання;

2.1.8. розгляду, узагальнення і затвердження матеріалів перспективного педагогічного досвіду творчо працюючих педагогів;

2.1.9. організації взаємодії з іншими навчальними закладами, науково-дослідними

установами з метою обміну досвідом і передовими технологіями в галузі освіти;

2.1.10. впровадження до навчального процесу сучасних навчально-методичних і

дидактичних матеріалів і програмного забезпечення автоматизованих систем

навчання, систем інформаційного забезпечення занять, інформаційно-бібліотечних

систем. Розробка програмного забезпечення для проведення занять і впровадження їх у навчальний процес.

 

ІІІ. Основні напрями діяльності методичної ради закладу

 

3.1. Аналіз результатів освітньої діяльності з предметів.

3.2. Розгляд і оцінка інтегрованих навчальних програм з досліджуваних предметів і

узгодження їх з програмами суміжних дисциплін для більш повного забезпечення

засвоєння учнями вимог державних освітніх стандартів.

3.3. Обговорення рукописів навчально-методичних посібників і дидактичних

матеріалів з предметів.

3.4. Підготовка й обговорення доповідей з питань методики викладання навчальних

предметів.

3.5. Обговорення доповідей за методикою викладу принципових питань програми,

обговорення й затвердження календарно-тематичних планів.

3.6. Обговорення методики проведення окремих видів занять і змісту дидактичних

матеріалів до них.

3.7. Розгляд питань організації, керівництва і контролю дослідницької роботи учнів.

3.8. Організація та проведення педагогічних експериментів щодо пошуку і

впровадження нових інформаційних технологій навчання.

3.9. Розробка й удосконалення засобів підвищення наочності навчання (термінальних і дисплейних комплексів, макетів, стендів, діафільмів, таблиць і т.д.), а також методики їхнього використання в навчальному процесі.

3.10. Удосконалення навчально-лабораторної бази (лабораторних і спеціальних класів, кабінетів, локальних обчислювальних мереж і їхнього програмного забезпечення).

3.11. Взаємні відвідування занять як усередині методичного об’єднання, так і між

учителями різних методичних об’єднань із метою обміну досвідом і вдосконалення

методики викладання навчальних предметів. Вивчення досвіду роботи споріднених

МО інших навчальних закладів і обмін досвідом роботи.

3.12. Вибір і організація роботи наставників з молодими фахівцями й

малодосвідченими вчителями.

3.13. Розробка положень про проведення конкурсів, олімпіад, змагань з предметів.

 

IV. Організація роботи методичної ради закладу

 

4.1. Склад та чисельність методичної ради визначає педагогічна рада та затверджує

директор закладу.

4.2. До складу методичної ради входять: голова ради, заступник голови ради, секретар ради, члени ради.

4.3. Рада може формуватись із директора закладу, заступників директора закладу,

керівників шкільних методичних об'єднань, творчих груп, керівників інших

методичних структурних підрозділів закладу, досвідчених педагогів, педагогів –

новаторів, наукових працівників, які співпрацюють зі школою, а також методистів

міського методичного кабінету, інституту післядипломної освіти педагогічних

працівників, наукових керівників інноваційних і дослідницьких проектів з числа

викладачів ВНЗ і наукових співробітників, що працюють спільно з ліцеєм в інтересах її розвитку, за їх згодою.

4.4. У складі ради можуть формуватися секції за різними напрямках діяльності

(проектно-дослідницька, інноваційна, діагностична тощо).

4.5. Робота ради здійснюється на основі річного плану.

4.6. План складається головою методичної ради, розглядається на засіданні

методичної ради, узгоджується з директором закладу і затверджується на засіданні

педагогічної ради.

4.7. Періодичність засідань МР визначається її членами, виходячи з необхідності (як

правило, не менше 4-5 разів на рік).

4.8. Про час і місце проведення засідання голова методичної ради зобов’язаний

попередити членів ради.

4.9. За підсумками засідання МР виносяться рекомендації щодо реалізації рішень.

4.10. При розгляді питань, що стосуються інших напрямів освітньої діяльності, на

засідання необхідно запрошувати відповідних посадових осіб.

4.11. За кожним обговорюваним на засіданні питанням ухвалюються рішення, де

зазначаються шляхи та терміни їх реалізації. Винесення рішень фіксується в книзі

(журналі) протоколів засідань.

 

V. Права методичної ради закладу

 

5.1. Методична рада має право:

5.1.1. виносити пропозиції щодо поліпшення навчального процесу в ліцеї;

5.1.2. порушувати питання про публікацію матеріалів щодо передового педагогічного досвіду, накопиченого в методичних об'єднаннях;

5.1.3. порушувати питання про заохочення педагогів за активну участь у дослідно-

пошуковій, експериментальній, науково-методичній і проектно-дослідницькій

діяльності;

5.1.4. рекомендувати вчителям різні форми підвищення кваліфікації;

5.1.5. висувати вчителів для участі у фахових конкурсах.

 

VІ. Контроль за діяльністю методичної ради закладу

 

6.1. У своїй діяльності методична рада підзвітна педагогічному колективу закладу,

несе відповідальність за прийняті рішення та забезпечення їх реалізації.

6.2. Контроль за діяльністю методичної ради здійснюється директором закладу

(особою, що ним призначена) відповідно до планів методичної роботи і

внутрішньошкільного контролю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Засідання 1

            1. Аналіз методичної роботи за минулий навчальний рік. Структура та напрямки методичної роботи у новому році. Обговорення та затвердження плану роботи на 2022-2023 н.р.

 

            2. Про ознайомлення з рекомендаціями Міністерства освіти і науки України щодо викладання предметів; забезпечення навчальними програмами, підручниками.

 

            3. Про огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної

літератури.

 

            4. Визначення змісту, форми і методів підвищення кваліфікації педагогів у

 2022– 2023 навчальному році.

 

            5. Про підготовку учнів до участі в шкільних, районних предметних олімпіадах, конкурсах учнівських робіт МАН.

 

            6. Ознайомлення з особливостями планування роботи вчителя у контексті НУШ.

 

Засідання 2

 

 

            1. Управління процесом вдосконалення професійної компетентності педагога: - самоаналіз та аналіз відвіданих уроків «Ефективність урокурезультат організації діяльності учнів. Аналіз особливостей сучасного уроку».

 

            2. Про особливості організації освітнього процесу в умовах карантинних

обмежень.

 

            3. Про взаємовідвідування презентаційних уроків. Підготовка портфоліо.

 

            4. Про організацію проходження навчання вчителями, які у 2022-2023 будуть викладати предмети у 5 класі НУШ.

 

          5. Про Диференційоване навчання.

 

          6.  Огляд нормативних документів МОН України, новинок психолого-педагогічної літератури.

Засідання 3

 

            1. Підсумки моніторингу навчальних досягнень учнів школи за вересень , жовтень.

 

            2. Про підготовку та проведення предметних тижнів.

 

            3. Організація методичної роботи з учителями, які відчувають труднощі в організації навчально-виховного процесу НУШ.


            4. Про роботу методичних обєднань під час дистанційного навчання.

 

            5. Про створення і наповнення сайтів методичних обєднань.

 

            6. Огляд нормативних документів, новинок психологопедагогічної літератури

 

 

 

 

 

 

Засідання 4

 

            1. Організація освітнього процесу в контексті концепції «Нова українська школа».

 

            2. Відвідування учнями позашкільних закладів.

 

            3. Формувальне оцінювання.Учнівське портфоліо.

 

            4.  Робота з обдарованими учнями.

 

            5. Про стан викладання математики та української мови у 5 класі.

 

          6. Стан навчально-виховного процесу в школі.

 

 

 

Засідання 5

 

            1. Аналіз результативності методичної роботи за І семестр.

 

            2. Аналіз роботи з обдарованими дітьми, аналіз участі учнів у І та ІІ етапі олімпіад з базових дисциплін, конкурсах, творчих робіт МАН

 

            3. Впровадження інтерактивних форм і методів на уроках і в позаурочний час.

 

            4. Про роботу ГПД в І семестрі.

 

            5. Робота шкільних кабінетів. Якісне навчальнометодичне забезпечення.

 

            6. Особливості  сучасного уроку.

 

 

 

 

Засідання 6

 

            1.Заходи з управління самоосвітою педагогічних працівників.

 

            2. Про формування професійної компетентності педагогів в умовах Нової

української школи.

 

            3. Модульне навчання як технологія диференційованого розвивального навчання.

 

            4. Про підсумки навчання з використанням дистанційних технологій

 

            5. Опрацювання нормативних документів, новинок педагогічної літератури.

 

 

 

 

 

Засідання 7

 

            1. Про коригування планів роботи з обдарованими учнями й учнями, що мають низьку мотивацію до навчання.

 

          2. Участь педагогічних працівників у фаховому конкурсі «Вчитель року» (номінація: вчитель інформатики, музики, біології і правознавства); АТМ.

 

            3.Про підсумки проведення декадника методичної роботи. Участь в конкурсіярмарці педагогічних ідей.

 

            4. Створення освітнього середовища навчального закладу як чинник успішної соціалізації учнів в умовах реформи освіти. Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору.

 

            5. Опрацювання нормативних документів, новинок педагогічної літератури.

 

 

 

 

Засідання 8

 

            1.  Вивчення та обговорення нормативних документів з питання організованого закінчення навчального року. Підготовка і проведення державної підсумкової атестації.

 

            2. Про стан організації освітнього простору НУШ у 2022-2023 н.р.

 

            3. Про рівень навчальних досягнень у 2022-2023 навчальному році.

 

            4. Про стан справ щодо підготовки до засідань педагогічної ради.

 

            5. Впровадження в роботу методичних родзинок, нових педагогічних ідей.

 

 

 

 

 

 

Засідання 9

 

            1. Підсумки методичної роботи за 2022/2023 навчальний рік та проєкт плану роботи методичної ради на 2023/2024 навчальний рік.

 

            2. Про виконання рішень методичних рад.

 

            3. Про аналіз та стан проведення предметних тижнів.

 

            4. Про результати підвищення кваліфікації педагогів у 2022 – 2023 навчальному році.

 

            5. Про підготовку до проведення педагогічної ради на тему «Превентивне

виховання на підґрунті розвитку життєвих компетентностей: досвід упровадження, перспективи розвитку»

 

 

 

 

 

 

 

https://rada.info/upload/users_files/20556142/c6aa1d5b5099a5686fc7883b39f7c149.pdf

https://rada.info/upload/users_files/20556142/f56eea6b0f70496032a883e90bce2f5e.docx

Звіт про методичну роботу за 2020-2021 навчальний рік

Освітній процес у Микуличинському ліцеї здійснювався відповідно до річного плану його роботи за навчальний рік проведено такі засідання педради:

1.Планові:

а) організація навчального процесу дітей з особливими освітніми потребами. Діагностика і корекція ,як один із видів у роботі практичного психолога та дефектолога

б) стан викладання та рівень навчального досвіду учнів на уроках мистецтва

в) стан викладання іноземної мови у 1-4 класах г) обдаровані діти і профорієнтаційна робота

2.Позапланові:

а) Про зміну умов навчального процесів умовах карантину

б) Про внесення змін щодо термінів осінніх канікул і структури навчального року

Висвітлені наказами з основної діяльності такі питання :

1. Екологічне виховання в початковій школі;

2. Стан викладання української мови і літератури;

3. Стан викладання фізичної культури ;

4. Правовиховна робота в школі ,як передумова формування правової свідомості учнів.

Методична робота у навчальному закладі проводилася згідно її структури:

1. Клуб «Педагогічна майстерність»

2. Школа удосконалення педмайстерності.

3. Психолого-педагогічний семінар

4. Методичні об’єднання :

а) вчителів української мови

б) вчителів іноземної мови

в) вчителів математики та інформатики

г) класних керівників

д) вчителів початкових класів

е) вчителі хімії,біології,фізики,географії та історії є членами міських МО

Вся методична робота в ліцеї планувалася у співпраці з керівниками шкільних та міських методичних об’єднань :

Керівник МО початкових класів – Онучак С.І.

Керівник МО математики – Шеремета Н.В.

Керівник МО української мови і літератури – Сорохманюк О.П

Керівник МО іноземної мови – Лазебнікова Н.Р

Керівник МО біології – Киселюк М.П.

Керівник МО класних керівників – Андрійків П.П

Керівник МО географії – Парижняк І.І.

Якщо говорити про роботу МО, то ця робота була різною. Найкраще працювало МО вчителів початкових класів. МО працювало над формуванням ключових компетентностей молодших школярів, формування та розвиток професійно-особистісного іміджу вчителя початкових класів. Провели звіт про роботу МО вчителів початкових класів, аналіз проведених виховних заходів. Ефективною була співпраця з дитячим садочком «Ягідка» ( 1-А , 1-Б кл.).

Під час 220-2021 н.р. проводилось наступне:

1.НУШ.Формувальне оцінювання учнів 1-3 класів.(Засідання за круглим столом).

2.Впроваджування здоров’язбережувальних технологій на уроках в початкових класах (1-4 класи).

3. «100 днів у школі» (Івасюк М.Ю.).

4. « Вивчення таблиці множення за технологією «Піснезнайко». (Гарасим’юк Г.Д.). 

5. «Про що можуть розказати дерева-очевидці історичних подій» (Проект Томашевська У.В.)

6.Свято «Прощавай ,Букварику!» (1 класи).

7.Свято «Прощай, початково школо!» (4 класи).

8.Комп’ютерна презентація «Леся Українка- поетична квітка України» (4 класи, дистанційне навчання).

9. Інклюзивне навчання «Шляхи подолання труднощів».

10. «Свято матері» (2-А клас ,Іваницька Л.А., онлайн).

11. «Свято весни» (1-В клас, Івасюк М.Ю., онлайн).

МО вчителів початкових класів протягом 2020-2021 року працювало над проблемою «Впровадження нових педагогічних технологій та особистісно орієнтованих підходів до навчання та виховання з метою розвитку особистості школяра, виявлення здібностей та можливостей учнів.

Проведено 3 засіданння МО, де розглядалися наступні теми:

1.Особливості організації освітнього процесу в початкових класах у 2020-2021 н.р. Особливості організації освітнього процесу в НУШ.

2.Формування вміння вчитися-одна з ключових компетентностей навчання в початковій школі.

3.Використання УКТ на уроках в початкових класах.Формування природничих компетентностей через засвоєння інтегрованих знань, інноваційних технологій на уроках в початкових класах.

Проведено протягом навчального року 18 відкритих уроків та виховних заходів. Особлива увага в початковій ланці приділялось НУШ.

• Пройшли курси по підвищенню кваліфікації 13 вчителів, які працюватимуть за концепцією НУШ у 2021-2022.

• Опрацьовані методичні рекомендації МОН України щодо організації освітнього простору Нової української школи і обладнані кабінети згідно цих рекомендацій.

• Опрацьований план заходів з реалізації основних положень Закону України «Про освіту», Концепції «Нова Українська школа» і забезпечене виконання цього плану. На організацію освітнього простору в школі було витрачено 30600 грн на комп’ютерне оснащення.

Таким чином всі 10 кабінетів були оснащені усім необхідним для навчання першокласників відповідно до Концепції «Нової української школи».

МО вчителів української мови та літератури працювало в напрямку інноваційної технології:

1. «Я маю в серці те, що не вмирає» Підлетейчук О.П.

2. Олекса Довбуш в українській літературі та усній народній творчості.

3. Кобзарева дума у душі народу (читання поезії в режимі онлайн).

4. Лист-вітання Ліні Костенко! (до дня народження 19 березня).

5. Всесвітній день поезії (21 березня, онлайн).

6. День вишиванки (флешмоб) .

У 2020-2021 н.р. вчителі МО іноземних мов ставило собі за мету формування навичок критичного мислення , використовуючи інтерактивні методи навчання на уроках іноземних мов, а також удосконалення навичок роботи на різних платформах під час дистанційного навчання. Вчителі іноземних мов вміло реєструвалися на курси , працювали на різних платформах. Вчителі іноземних мов широко використовують різні методи роботи під час навчання: працюють над розвитком навичок діалогічного мислення, мотивують навчальну діяльність різними формами роботи. Вчителі Вередюк Є.Д. і Бойко І.Д. підтвердили кваліфікаційні категорії на черговій атестації, а молоді, енергійні педагоги підвищили свій кваліфікаційний рівень.

Стефурак І.В. пройшла сертифікацію і здобула І кваліфікаційну категорію на позачерговій атестації. Рожанська З.П. отримала І кваліфікаційну категорію на черговій атестації. Вчитель Онучак О.В. творчо працювала над доробкою і показала як використовувати ігрові форми роботи на уроках англійської мови як засіб формування комунікативної компетенції школярів. Виховання та навчання здобувачів освіти на основі звичаїв та традицій Гуцульщини - одного з проблем,яку вирішують на уроках іноземних мов.

У 2020-2021 навчальному році МО вчителів математики спрямувало роботу на: -реалізацію проблемного питання «Формування ціннісних компетентностей школярів через впровадження інноваційних методів і форм роботи, розвиток критичного мислення та навичок осмисленої практичної діяльності»; -формування та розвиток професійної компетентності, фахової ерудованості; -використання у практичній діяльності інформаційно-комунікаційних технологій; -упровадження STEM-технологій в освітній процес; -удосконалення методичного забезпечення уроку; -розвиток інтересу учнів до вивчення предметів природничо-математичного циклу в процесі позакласної роботи, формування практичних умінь і навичок. Значне місце в роботі методичного об’єднання займає впровадження STEM-освіти. Метою впровадження STEM-освіти є розповсюдження та популяризація провідних ідей STEM-освіти, розвиток інтересу до природничих, технічних дисциплін, рання профорієнтація. Знайомство зі світом STEM-професій, побудова мосту між освітою та кар’єрою. Через заборону масових заходів тиждень STEM-освіти «Від простого до складного» (07.12.2020 - 12.12.2020) пройшов під час проведення уроків у вигляді «інформаційних хвилинок» та розв’язування задач прикладного змісту. Проведені заходи (інформаційні хвилинки) надали можливість учням розкрити свої творчі здібності, проявити пізнавальний інтерес до вивчення природничо-математичних наук, сприяли поглибленню знань з цих предметів, формуванню фахових і соціальних компетентностей, наукового сприйняття світу, розвитку індивідуальності та підготовки до реального життя. Учнів інформували про оголошення «Року математичної освіти в Україні», учні ознайомлювались з біографіями видатних математиків, дізнавалися про цікаві факти з їхнього життя, про роль математики в житті людини. Під час проведення таких інформаційних хвилинок старшокласники розгадували кросворди-розминки, розв’язували віршовані та логічні задачі на тему: «Природа – наш дім». У форматі інформхвилинки «Мережа Internet у нашому житті» діти одержували детальну інформацію про Всесвітню мережу Інтернет та проаналізували її роль у нашому житті. Провели інформхвилинки «Всесвіт у краплині або знайома та загадкова вода». Діти ознайомилися зі змістовним матеріалом, розв’язали цікаві задачі і усвідомили, що планета Земля та її ресурси є цінністю для кожної людини. Цікавими були інформаційні хвилинки «Геометрія навколо нас». Де учні з захопленням створювали малюнки, вчилися впізнавати застосування та оцінювати важливість предмета та про значення математики в житті людини, застосування її в усіх галузях науки та народного господарства. Всі проведені заходи об’єднала мета популяризації наукових досягнень вчених та підвищення зацікавленості учнів математикою. Педагоги методичного об’єднання підвищують свій професійний рівень.

Вчитель математики Марініна О.А. взяла участь в конкурсі «Учитель року», а також всі члени МО проходили курси підвищення кваліфікації.

З метою удосконалення педагогічної майстерності, члени методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу займалися онлайн-освітою на освітніх платформах: vseosvita. ua; naurok.com.ua. З 11.01.2021 – 22.01.2021 та з 15.02.2021- 09.02 2021 року навчання учнів 5-11-х класів здійснювалося у дистанційній формі. Педагоги працювали за індивідуальними планами роботи на період карантину, згідно яких здійснювалася навчально-виховна діяльність, а саме: підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів з предметів природничо-математичного циклу для дистанційного навчання у мобільному додатку Classroom та Viber; відбір веб-сервісів для дистанційного навчання з навчальних предметів; онлайн консультації для батьків з питань дистанційного навчання через мобільний додаток Viber та в телефонному режимі; проведення онлайн уроків в Google meet. Учні своєчасно отримували завдання, рекомендації щодо виконання завдань, майже всі теми супроводжувалися відеоуроками та презентаціями. Але не всі діти активно працювали на платформах дистанційного навчання. Учням, які не мали доступу до Інтернету, завдання та консультації надавалися у телефонному режимі. Учителі методичного об’єднання природничо-математичного циклу систематично використовують інноваційні технології, нові форми, методи і прийоми навчання, практично застосовують ефективний педагогічний досвід.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень